Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:به صفر رساندن خاموشی ها ، ارتقا شاخص های آبرسانی به سطح روستاهای استان ، مهار آب ها و تامین منابع اصلی آب از مهم ترین عملکرد مجموعه وزرات نیرو در این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در مراسم پویش هر هفته الف _ ب _ ایران ( ساخت و سازها و ساز و کارها) به صورت ویدئو کنفرانس با وزارت نیرو افزود:به زودی با افتتاح طرح های عام المنفعه حوزه انرژی مشکلات تنش آبی در برخی روستاهای استان هم حل می شود و در حوزه کشاورزی نیز شاهد مدیریت خوب آب منطقه ای استان نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در قالب طرح پویش ، بهمن ماه طرح هایی از سوی ادارات آبفا و برق در استان به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این مراسم با حضور معاون عمرانی استاندار از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی و لوح تقدیر وزیر نیرو از استاندار خراسان شمالی به غلامرضا هوائی معاون عمرانی استاندار تقدیم شد و در ادامه نیز معاون عمرانی استاندار از دست اندرکاران اجرای این پویش در استان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق افتتاح آبفا تنش عمرانی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم