Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیمی از برگزاری طرح مجازی ۱۶ساعته معراج ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران خبر داد و گفت: نمازشناسی، شیوه‌های دعوت به نماز، پرسمان نماز و تفسیر آیات نماز سرفصل های این دوره آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» امروز(2دی) در نشستی مشترک با «قربان اسلامی راد» سرپرست دانشگاه فرهنگیان مازندران و حجت الاسلام «ولی الله مرادیان» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری طرح مجازی معراج ویژه دانشجو معلمان خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه مصوب ستاد در سال جاری دوره آموزشی ۱۶ ساعته نماز مصوبه ستاد اقامه نماز و دانشگاه فرهنگیان به صورت مجازی در دو مرحله جداگانه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرستاداقامه نماز استان مازندران افزود: در این دوره برای ۷ هزار دانشجو معلم ورودی ۹۵، ۹۶ و نیز ۱۹ هزار دانشجومعلم جدیدالورود بهمن ماه ۹۹ ، با مشارکت دانشگاه فرهنگیان آموزش مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ستاد برگزاری اقامه نماز استان در این طرح آموزشی وظایفی از قبیل؛ تشکیل کمیته مشترک با هدف اطلاع رسانی و جریان‌سازی دوره آموزشی در بین دانشجومعلمان،  انعکاس برنامه و محتوای آن از طریق رسانه و ارزشیابی پایان دوره را بر عهده دارد.

 

وی تاکید کرد: به‌منظور بهره‌مندی بیشتر دانشجومعلمان از محتوای آموزشی و اثربخشی فرایندها آزمون پایانی حذف و به جای آن تمامی دانشجو معلمان موظف شدند بعد از مطالعه هریک از سرفصل‌های سه‌گانه یک صفحه تحلیل، نقد و بررسی یا ارائه راهکار، یا تجربه موفق خود را به‌صورت مکتوب شده به دفتر نهاد پردیس استان تحویل دهند تا به کمیته مشترک ستاد نماز برسد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی اعلام کرد: زمان اجرای این آزمون برای دانشجومعلمان ورودی‌های سال ۹۵ و ۹۶،  ۲۶ آذر ماه تا ۶ دی ماه جاری و زمان برگزاری این آزمون برای ورودی‌های سال جدید از ۲۳ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‌های آموزشی این دوره متناسب با سرفصل‌های مصوب دانشگاه در دوره‌های حضوری سنوات گذشته خواهد بود که شامل بخش؛ نمازشناسی در ۲ ساعت، شیوه‌های دعوت به نماز در ۸ ساعت، پرسمان نماز در ۴ ساعت و تفسیر آیات نماز در ۲ ساعت در نهایت در ۱۶ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان مازندران تصریح کرد: این دوره آموزشی در فضای مجازی از طریق بارگزاری محتوای آموزشی در سامانه یادگیری الکترونیکی برگزار خواهد شد، متقاضیان برای ثبت‌نام باید مشخصات خود  در http//nahad .cfu.ac.ir درج می‌کردند در صورت احراز و تایید شرایط متقاضی توسط دفتر مرکزی دانشگاه دروس آزموشی در کاربری هر فرد در سامانه LMS قابل دسترسی است.

 

این مسئول اذعان داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مطالعه هر عنوان آموزشی حداقل یک صفحه تحلیل و نقد بررسی تجارب موفق خود را به دفتر نهاد پردیس‌های استانی دانشگاه خود تحویل دهند تا با حضور کمیته‌ای متشکل از مسئولان نهادهای ذیربط داروی صورت بگیرد، به ۱۰ نفر برتر هر استان هر نفر مبلغ یک میلیون ریال هدیه پرداخت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه، صدور گواهینامه منوط به ارائه تحلیل تکمیلی توسط هر دانشجو و ارزیابی کمیته در سه سطح است، گفت: گواهینامه پایان دوره واجدین شرایط به‌صورت الکترونیکی یا از طریق دفتر نهاد پردیس‌های استانی دانشگاه به دانشجومعلمان تحویل خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مازندران طرح معراج نمازشناسی شیوه های دعوت به نماز دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد دوره آموزشی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود