Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن و پیشکسوت پرسپولیسی معتقد است که مدیران ذوب نباید در مواجه با حواشی اخیر و اجحاف در حق باشگاه اصفهانی سکوت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن و پیشکسوت پرسپولیسی معتقد است که مدیران ذوب نباید در مواجه با حواشی اخیر و اجحاف در حق باشگاه اصفهانی سکوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی در گفت‌وگویی درباره انتقادش از سکوت مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در قبال اتفاقات اخیر، اظهار داشت:

همچنان روی این موضوع مصر هستم که سکوت خبری در این شرایط جایز نیست. همه باید علیه اجحاف در حق باشگاه و تیم ذوب‌آهن موضع بگیرند و سکوتی نباید در کار باشد. در بحث داوری و موضوعات دیگر ما دنبال حق هستیم و بالاتر از حق‌مان دنبال چیزی نیستیم. الان موقع شکستن سکوت است.

وی اشاره کرد:

به عنوان سرمربی مسؤلیت فنی تیم با من است ولی در مواقعی که حق ما خورده می‌شود نیاز به حمایت و پشتیبانی داریم. در این میان اما عده‌ای در ذوب‌آهن به دنبال برهم زدن آرامش و ایجاد اختلاف هستند. من به عنوان سرمربی تیم درخواست حمایت از باشگاه دارم ولی این موضوع نباید باعث شود عده‌ای بخواهند در باشگاه از آب گل آلود ماهی بگیرند و با ایجاد تفرقه آب به آسیاب دشمن بریزند.

رضایی با اشاره به اینکه «تیم از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد» عنوان کرد:

در مقابل استقلال که صدرنشین لیگ بود موفق شدیم با شرایط عجیبی که داشتیم امتیاز بگیریم و خداراشکر شرایط‌مان خوب است. در این شرایط هرکسی با هر لباس و مسئولیتی که دارد باید کمک کند و از حق باشگاه دفاع کند. بهتر است در باشگاه هرکس مسؤلیت خودش را انجام دهد و کسی به دنبال اختلاف افکنی در مجموعه نباشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال استقلال پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس ذوب آهن رحمان رضایی لیگ برتر حق باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی