Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ابراهیم اشکش شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل گل ریحان در جمع خبرنگاران بیان کرد:در ۲ بازی گذشته قدری سختی کشیدیم و در حالی که بازی خوبی ارایه کردیم بازنده میدان شدیم به همین دلیل هواداران و خانواده‌های اعضای تیم آزرده خاطر شده بودند لذا این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه استقلال ملاثانی تیم دلهاست گفت: ما این تیم را پله به پله بالا آوردیم و در این مسیر سختی زیادی کشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال ملاثانی امروز با تمام وجودشان بازی کردند و توانستیم دومین برد خود را در لیگ کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود دهیم. 

سرمربی تیم استقلال ملاثانی افزود: امیدوارم با توجه به برنامه‌هایی که داریم ادامه مسیر را به بهترین شکل طی کرده و بتوانیم به اهدافمان برسیم. امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم و سعی ما بر این بود که در هر شرایطی سه امتیاز بازی را به دست آوریم که این امر محقق شد.

وی ادامه داد: دستور کادر فنی و تاکتیک‌هایی را که در تمرینات انجام می‌دهیم به خوبی در بازی امروز پیاده کرده و توانستیم پیروز میدان شویم. ما سعی کردیم تیم پارسال خود را حفظ کنیم و نقاط ضعفمان را با استفاده از بازیکنان بومی استان برطرف کنیم.

اشکش با اشاره به اینکه تیم ما کاملاً بومی و نماینده تمام مردم خوزستان است گفت: تنها خوشحالی مردم ملاثانی همین تیم است لذا تلاش می‌کنیم با ارایه بازی‌های تماشاگرپسند دل آنها را همواره شاد کنیم. قرار است در هفته آینده بخشی از مشکلات تیم توسط آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برطرف شود که جا دارد از این اقدام تشکر کنیم همچنین نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی پیگیر وضعیت ورزشگاه ملاثانی بوده و امیدوارم این مشکل هرچه سریعتر حل شود تا بتوانیم بازی هایمان را در این منطقه برگزار کنیم.

وی افزود: در خوزستان استعدادهای فراوانی وجود دارد لذا حیف است که دست به جاهای دیگری دراز کنیم و بازیکنان بومی را کنار بگذاریم . تمام ترکیب تیم ما متشکل از بازیکنان خوزستانی است و امیدوارم این موضوع درسی برای سایر تیم های دیگر استان باشد.

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز پس از پایان بازی حاضر به انجام مصاحبه نشد.

دیدار تیم های استقلال ملاثانی و گل ریحان البرز در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته فوتبال با برتری یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی در اهواز به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر