Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@06:29:13 GMT

دختران شین‌آبادی معلم می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۲۶۸۶

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران آسیب دیده در حادثه آتش‌سوزی "شین آباد" پیرانشهر بدون آزمون در آموزش و پروش استخدام می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  کمال حسین‌پور روز سه‌شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: طی جلسه مشترک و دیدار با وزیر آموزش و پرورش با توجه به وضعیت به وجود آمده برای دختران روستای شین‌آباد و تامین آینده شغلی آنان، دستور استخدام تمامی حادثه‌دیدگان از سوی وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طبق این دستور دانش‌آموزان "شین آباد "پیرانشهر با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس بدون آزمون جذب سیستم آموزش و پرورش کشور خواهند شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم‌اکنون تمامی شرایط درمان، اسکان، رفت و آمد، خدمات رفاهی و تامین داروی این دختران به صورت رایگان با استفاده از منابع دولتی تامین می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین سلامتی آن‌ها وجود ندارد، اضافه کرد: موضوع سهمیه دانشگاه دختران نیز از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال پیگیری است تا بتوانیم برای این عزیزان سهمیه دانشگاهی نیز اخذ کنیم.    ۱۵ آذرماه ۱۳۹۱ مدرسه ابتدایی دخترانه انقلاب اسلامی "شین آباد" در شهرستان مرزی پیرانشهر به دلیل استفاده از بخاری نفتی غیراستاندارد، دچار آتش‌سوزی شد.

در این حادثه ۲ دانش‌آموز فوت کردند و ۲۶ دانش‌آموز این مدرسه دخترانه نیز دچار سوختگی شدند که سوختگی ۱۴ نفر از آن‌ها شدید بود. برچسب ها: نماینده مردم سردشت ، مجلس شورای اسلامی ، پیرانشهر ، شین آبادی ، استخدام ، آموزش و پرورش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نماینده مردم سردشت مجلس شورای اسلامی پیرانشهر شین آبادی استخدام آموزش و پرورش شین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین