Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یکی از صحنه‌های جنجال برانگیز زمانی رخ داد که ضربه سر «یوشینوری موتو» در محوطه جریمه رئال به طور غیرعمد به بازوی سرخیو راموس برخور کرد و به اعتقاد کومان باید در این صحنه پنالتی اعلام می‌شد.

زیدان در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات کومان گفت: این موضوع مرا آزار می‌دهد چون من هرگز در کار داوران دخالت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران جزوی از فوتبال هستند و درست مثل بازیکنان و یا همه ما در زندگی ممکن است مرتکب اشتباه شوند. با احترام به اظهارنظر کومان، در این مورد چیزی نمی‌گویم چون فقط به بازی فردا برابر گرانادا فکر می‌کنم.

زیدان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پس از اعتراض بارسا به داوری‌ها، پنج پنالتی علیه رئال گرفته شده و آیا این اتفاق دلیل پشت پرده‌ای دارد یا خیر، اظهار داشت: وقتی حرف از مادرید و داوران در میان باشد، حرف‌های زیادی هم زده می‌شود و این چیزی است که رئال باید به آن عادت کند. حرف زدن در مورد این موضوعات کمی آزاردهنده است؛ ما مشتاق حرف زدن در مورد بازی فردا هستیم چون باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم.

براساس اعلام زیدان، «لوکا مودریچ» در دیدار فردا رئال را همراهی نخواهد کرد البته عمده دلیل آن احتیاط و درو نگه داشتن وی از مصدومیت است.

مرد فرانسوی در خصوص «ادن هازارد» نیز همچنان صبور بوده و مدعی است که شرایط ستاره بدشانس بلژیکی حالا بهتر شده است.

با توجه به اینکه بخت آزمایی کریسمس در اسپانیا سه‌شنبه برگزار می‌شود، زیدان در پاسخ به این پرسش که در صورت برنده شدن کدام بازیکن را خواهد خرید، گفت: دوست دارم این پول برای مصرف دیگری پس‌انداز شود؛ شرایط پیچیده است، بنابراین قرار نیست برای هرچیزی بهانه بگیریم.

برچسب‌ها اسپانیا بارسلونا سرخیو راموس مادرید زین الدین زیدان لوکا مودریچ رونالد کومان ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا بارسلونا سرخیو راموس مادرید زین الدین زیدان لوکا مودریچ رونالد کومان ادن هازارد اسپانیا بارسلونا سرخیو راموس مادرید زین الدین زیدان لوکا مودریچ رونالد کومان ادن هازارد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • اظهارنظر تازه وزیرجنگ اسرائیل درباره نبرد با حزب الله