Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نصرتی سه‏ شنبه پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: امروز در صورت دقت بیشتر می‎توانستیم گل‎های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی بیان کرد: همچنین می‎دانستیم تیم حریف روی ضربه‎های ایستگاهی برنامه دارد و در بازی‏‌های قبلی روی همین ضربه‌‏ها به گل رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی اظهار داشت: شاهین تیمی است که سخت گل می‌‏خورد و تا پیش از بازی با پارس جنوبی جم نیز تنها یک گل دریافت کرده‌است.

وی افزود: شاهین از بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی برخوردار است که رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‎‏کنند اما با این وجود می‏‌دانستیم با توجه به اینکه تمرین‎های پیش فصل را دیر شروع کردند از لحاظ آمادگی جسمانی در نیمه دوم تحت فشار قرار می‎گیرند.

نصرتی ادامه داد: با این وجود در مجموع از بازیکنانم بسیار رضایت دارم زیرا امروز بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شدند.

وی یادآور شد: علی فاتح و بازیکنان زیر ۲۳ سال مانند حامد حسینعلی زاده و محمد جواد آزاده بسیار خوب کار کردند که در ادامه فصل بازیکنان جوان بیشتری به کار گرفته می‎شوند.

نصرتی در ارتباط با مشخص نبودن ترکیب ثابت پارس جنوبی جم برای بازی‎های مختلف اظهار کرد: تمام بازیکنان در یک سطح و همه آنها در بازی‏‌های مختلف قادر به نقش آفرینی برای تیم هستند و همین باعث شده تا ترکیب ثابتی برای تیم وجود نداشته باشد.

وی پیرامون دادن قول به هواداران برای صعود به لیگ برتر نیز بیان کرد: هر ۱۸ تیم لیگ هدف صعود دارند و پارس جنوبی جم نیز از این هدف مستثنی نیست و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

پارس جنوبی جم با این برد ۱۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

در هفته هفتم بازی‌ها پارس جنوبی جم به مصاف تیم هوادار می‌رود و شاهین نیز در خانه با ملوان بندر انزلی دیدار می‌کند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال پارس جنوبی جم شاهین بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال پارس جنوبی جم شاهین بوشهر فوتبال لیگ دسته اول فوتبال پارس جنوبی جم شاهین بوشهر اخبار کنکور پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز سپاهان برگزار شد و بازیکنان این تیم بدون توجه به حواشی اخیر ایجاد شده با انگیزه کارهای تاکتیکی را مرور کردند و آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان تمرین این تیم را به همراه دستیارانش زیر نظر داشت و با مشورت‌هایی که با دستیار خود داشت آیتم‌های تمرینی را اجرا می‌کردند و نظارت ویژه‌ای روی بازیکنان داشتند.

بازیکنان سپاهان در گروه‌های مختلف به گرم‌کردن بدن خود پرداختند و زیر نظر مربی‌بدنساز این تیم خود را برای تمرین آماده کردند و با چهره‌هایی سرشار از انگیزه تمرین خود را ادامه دادند.

ستاره‌های سپاهان در طول تمرین ژست‌های جالبی در حین تمرین گرفتند و عکاس حاضر در تمرین تصاویر جالبی را ثبت کرد.

تصاویر تمرین سپاهان را ادامه مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی