Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وزارت بهداشت عمان از احتمال ابتلای چهار نفر به کروناویروس جهش یافته خبر دادند که از انگلیس وارد این کشور شده اند.

بنابر اعلام وزیر بهداشت عمان این چهار نفر تحت آزمایش قرار دارند تا مشخص شود آیا به نوع جدید کرونا آلوده شده اند.

وزارت بهداشت عمان در اطلاعیه ای اعلام کرده است: بررسی ها در مورد این چهار فرد مشکوک به ابتلا که از انگلیس وارد کشور شده اند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ژنتیکی در حال انجام است و نتایج آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسافران آخرین پرواز لندن قرنطینه می‌شوند

وزیر بهداشت عمان اظهار کرده است که تاکنون نشانه ای مبنی بر اینکه ویروس جهش یافته خطرناکتر از ویروس اصلی کووید-19 است بدست نیامده است.

به نقل از گلف نیوز، وی در مورد بستن مرزهای زمینی و دریایی و لغو پرواز هواپیماها برای مدت یک هفته گفت: این تصمیم بستگی به شرایط همه گیری ویروس دارد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران بهداشت عمان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا