Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیلی فرد گفت: واحد تولید و تکثیر موش آزمایشگاهی با حضور معاون‌رئیس جمهور در لرستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک جواد خلیلی فرد عصر امروز در مراسم افتتاح واحد تولید و تکثیر گونه های موش آزمایشگاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با حضور ستاری معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش آزمایشگاهی این مرکز قرار شد که به عنوان قطب تامین گونه های موش آزمایشگاهی(اس پی اف) در غرب کشور باشد که از این موشها برای آزمایش داروهای سرطان استفاده می شود.

رئیس گروه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سالانه حدود ۱۰۰ هزار گونه از این نوع موش برای آزمایشگاه نیاز است که در صورت حمایت های مورد نیاز می توان بین ۱۰ تا ۲۰ درصد نیاز کشور تامین شود.

خلیلی فرد تصریح کرد: همچنین امروز معاون رئیس جمهور از محوطه کارگاهی فناوران مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان بازدید کردند که امیدواریم با مساعدت معاون رئیس جمهوری این محوطه توسعه و تکمیل شود.

لازم به ذکر است که امروز بازدید از شرکت های دانش بنیان و افتتاح مرکز آزمایشگاهی از مهمترین برنامه های سفر ستاری به لرستان بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موش آزمایشگاهی معاون رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد