Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دومین روز از دی‌ماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی ایرنا با اخبار متنوعی از ورزش ایران و جهان برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید.

 وزیر ورزش ژاپن: بی صبرانه مشتاق پذیرایی از ورزشکاران ایرانی هستیم

«هاگیودا» وزیر آموزش، ورزش، فرهنگ و علوم و فناوری ژاپن در نشست مجازی امضای تفاهم ‌نامه همکاری‌ با وزارت ورزش ایران گفت که بی صبرانه مشتاق پذیرا از ورزشکاران ایرانی در رقابت های المپیک و پارالمپیک توکیو در تابستان سال ۲۰۲۱ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

کاسیاس به سانتیاگو برنابئو بازگشت

براساس تایید باشگاه رئال مادرید، «ایکر کاسیاس» گلر اسبق این باشگاه با سمت مشاور دبیرکل بنیاد خیریه رئال باردیگر به جمع کهکشانی‌ها پیوست. توضیحات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

دایی: فوتبال ایران مدیون پرسپولیس است

بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران و همچنین پرسپولیس را دارد، گفت: حضور در ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی است و باید بگویم که فوتبال ایران مدیون موفقیت‌های پرسپولیس است. برای مطالعه جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

کامبک سپاهان در دیدار جنجالی مقابل مس رفسنجان

سپاهان در یک دیدار جنجالی با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، مس رفسنجان گذشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

رییس لالیگا: سوپرلیگ اروپایی بی‌ثبات کننده بوده و پرز معمار آن است

رییس لالیگای اسپانیا با انتقاد شدید از ایده سوپرلیگ اروپایی، مدعی شد که رییس باشگاه رئال مادرید دست پشت پرده و معمار اصلی این ایده است. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لالیگا ایکر کاسیاس پرسپولیس علی دایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لالیگا ایکر کاسیاس پرسپولیس علی دایی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لالیگا ایکر کاسیاس پرسپولیس علی دایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما