Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان شیاطین سرخ در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته است. 

در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد 21 گل دریافت کرده است و از این لحاظ اوضاع خوبی ندارد اما کاپیتان شیاطین سرخ از نظر دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Statman Dave، هری مگوایر، مدافع میانی منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت بیشترین میزان پیروزی در نبردهای هوایی (56 پیروزی در نبردهای هوایی)شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین او موفق به ثبت 29 قطع توپ در فصل جاری لیگ برتر شده است که از این لحاظ نیز نسبت به سایر مدافعان حاضر در این رقابت ها پیشتاز است. مگوایر در تمامی بازی های فصل جاری منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس حضور داشته است.

همچنین بخوانید:

هری مگوایر: فکر می کردیم از گروه خود صعود می کنیم

هری مگوایر: هرگز به لیگ اروپا فکر نکرده ایم؛ بازیکنان بزرگ در بازی های بزرگ خودی نشان می دهند

هری مگوایر: سرنوشت منچستریونایتد هنوز در دست خودش قرار دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل جاری لیگ برتر هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر