Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در دیداری با معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور افزود: رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای شهرک های صنعتی اشتهارد محقق و از این پس تمام واحدهای تولیدی مستقر، مشمول معافیت ۱۲ ساله مالیات ارزش افزوده خواهند شد و همچنین پیگیر اعمال این معافیت برای واحدهای تولیدی که قبل از مصوبه فعال بودند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای شهرک های صنعتی اشتهارد، مطالبه ای جدی در راستای رونق تولید و اشتغال و بویژه جهش تولید بود که طی سالیان متمادی توسط استانداران سابق نیز مورد پیگیری قرار گرفت ولی  در این مدت محقق نشده بود.
وی ادامه داد: سال گذشته با مصوبه هیات دولت و دستور رییس جمهوری این امر مهم پس از سال ها اجرایی که بارقه ای از امید و انگیزه برای تولیدکنندگان مستقر در اشتهارد همراه داشت.
شهبازی گفت: بر این اساس تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مستقر در اشتهارد از معافیت های مالیاتی برخوردار خواهند شد.
وی افزود: موضوعی که در این راستا بوجود آمد، سازمان امور مالیاتی کشور این معافیت را برای واحدهایی در نظر گرفت که از تاریخ اول فرودین ۹۹ نسبت به ایجاد واحد خود اقدام کرده اند.
استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس طی رایزنی های گسترده و دیدارها و مکاتبات مستمر درصدد هستیم که این امر از زمان اعمال محدودیت تا پس از رفع آن برای فعالان اقتصادی اشتهارد اعمال شود.
وی گفت: برای نیل به این هدف و دستور رییس جمهوری تا زمان حصول نتیجه، پیگیر خواهیم بود.
شهبازی افزود: همچنین در میان واحدهایی که سال ها پیش با محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر متوقف شده بودند، ۶۰۰ سرمایه گذار خارجی نیز دیده می شود.
وی گفت: اکنون طی مکاتباتی با رییس جمهوری  از طریق رییس محترم ایشان و وزیر کشور در حال پیگیری جهت اعمال معافیت مالیاتی برای تمامی واحدها بدون در نظر گرفتن تاریخ ایجاد آن واحد از زمان محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر، هستیم.
استاندار البرز افزود: همچنین  دیدار با دکتر جنتی برای پیگیری این موضوع صورت گرفت و همچنین درصدد دیدار با دکتر پارسا رییس سازمان امور مالیاتی کشور برای تسریع در اعمال این امر مهم هستم.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار گفت: رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری اقدام بزرگی بود که تحقق آن در باور نمی گنجد.

نادر 
جنتی افزود: زمانی که به عنوان معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور مشغول به فعالیت بودم بر اساس بسیاری از توجیهات، زیر بار  رفع ممنوعیت نمی رفتیم، بنابراین شما اقدام و پیگیری ویژه ای کرده اید که موفق به اخذ مصوبه دولت در این خصوص شدید.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور البرز دولت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور البرز دولت سازمان امور مالیاتی کشور البرز دولت اخبار کنکور سازمان امور مالیاتی کشور محدودیت شعاع ۱۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

تین نیوز

از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۳ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می کند."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان