Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد حسن فتحی روز سه شنبه در دیدار با مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان تربت حیدریه افزود: اعتقاد ما بر این است که اعضای هیات علمی دانشگاهها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ظرفیتهای بزرگی هستند که اگر نیازهای دستگاههای اجرایی به این مجموعه ها ارائه شود به طور قطع راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن مشکلات دستگاههای اجرایی پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر دستگاههای اجرایی و بخش صنعت و کشاورزی اعتماد لازم را به دانشگاه پیدا نکرده‌اند و هزینه لازم را برای بحث پژوهش و رفع مشکلات علمی پرداخت نمی کنند.

رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت: در قانون بودجه هر سال سه درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی باید در حوزه پژوهش هزینه شود اما دستگاههای اجرایی علاقه ای به هزینه این مبلغ در این حوزه  ندارند.

فتحی افزود: دانشگاه تربت حیدریه با ۴۰ عضو هیات علمی و ۲۹ کد-رشته در سه مقطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد که اگر بخشهای صنعت و کشاورزی به این حوزه بیشتر بها دهند بسیاری از مشکلات این بخشها رفع می شود.

وی ادامه داد: اگر دستاوردهای دانشگاهها به خوبی در رسانه ها منعکس شود زمینه برطرف شدن مشکلات جامعه فراهم شده و موجب ایجاد روحیه نشاط و خودباوری می شود.

رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت: رویکرد جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در تعامل بیشتر با حوزه دانشگاه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم از ظرفیتهای رسانه‌ای در انعکاس دستاوردهای دانشگاه تربت حیدریه بهره مند شویم.

فتحی افزود:مقدمات تاسیس این دانشگاه با راه‌اندازی آموزشکده فنی تربت حیدریه در سال ۱۳۸۴ انجام شد و در سال ۱۳۹۱ با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به دانشگاه ارتقا یافت.

مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان تربت حیدریه هم در این دیدار گفت: دانشگاه رسالت خطیری در برطرف کردن مشکلات جامعه بر عهده دارد و باید از ظرفیت های علمی خود برای حل مشکلات جامعه استفاده کند.

امیرشاهین نایبی فر افزود: تولید اخبار پرمحتوی و با کیفیت، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و معرفی ظرفیتها و ارائه راهکارهای اصولی برای برطرف کردن مشکلات مردم از اهداف و رویکردهای اصلی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان تربت حیدریه است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دانشجو تربت حیدریه دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دانشجو تربت حیدریه دانشگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی دانشجو تربت حیدریه دانشگاه اخبار کنکور خبرگزاری جمهوری اسلامی دانشگاه تربت حیدریه دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی