Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الله غلامی سه شنبه شب در حاشیه شصت و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: امروز بخشی از جلسه به بزرگداشت روز پرستار و تقدیر از تعدادی از پرستاران اختصاص یافت، ارزش خدمات پرستاران با معیارها و شاخص‌های مادی قابل جبران نیست.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت کرونا در اصفهان ادامه داد: نتیجه کار فشرده، منظم و هوشمند تحت عنوان طرح جامع هوشمند از آذرماه همچنان ادامه دارد که در این راستا کاهش ۵۰ درصدی مراجعه‌ها به مراکز بهداشت و درمان را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: براساس گزارش‌ها بیش از ۸۵ درصد از دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در شهرها رعایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر شهرستان‌های بویین میاندشت، چادگان، نجف آباد، مبارکه، خور و بیابانک، برخوار و دهاقان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: ۳۴ درصد از شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

غلامی با بیان اینکه محدودیت‌ها در شهرهای زرد مطابق با دستورالعمل پیش می‌رود، افزود: محدودیت‌های پنجگانه و ممنوعیت تردد در شهرستان‌های زرد را نداریم.

وی با بیان اینکه حضور دو سوم کارمندان در ادارات شهرستان‌های زرد ادامه دارد، گفت: آموزش و پرورش مشابه قبل غیرحضوری بوده و فعالیت مراکز فرهنگی مذهبی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و به صورت محدود امکان پذیر است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به بازنگری عملیات برخی از مشاغل تصریح کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی به لحاظ اینکه تولید آن‌ها در کارگاه و توزیع آن‌ها محدود است با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از گروه ۲ مشاغل به گروه یک انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: طبخ غذاهای بیرون بر می‌توانند از فردا از گروه ۲ به گروه یک منتقل شوند همچنین آرایشگاه‌های زنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کنترل مراجعان از طریق سامانه ماسک در گروه شغلی ۲ قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی و مترو مشابه ساعات گذشته کار خود را ادامه خواهند داد مگر اینکه شرایط تغییر کند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنوو یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۵۴ هزار و سه نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک دور کاری اصفهان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک دور کاری اصفهان محدودیت های کرونا ویروس کرونا ماسک دور کاری اصفهان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود

ارسطو محمدی گفت: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری است و در بعدازظهر بارش پراکنده باران به وقوع می پیوندد.

این کارشناس ادامه داد: علاوه بر آن وزش باد شدید نیز تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت اغلب مناطق استان را فرا می گیرد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشتته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش دارد.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز