Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد هرگونه پیشنهاد برای مذاکره مجدد بر سر برجام یا افزودن بندهای جدید به آن خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ است و از نظر ایران به هیچ وجه قابل قبول نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجید تخت روانچی در نشست آنلاین بررسی اجرای قطعنامه 2231 گفت: طبق قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، برجام به عنوان یک راه‌حل مناسب و بلندمدت برای اختلافات پیرامون برنامه هسته‌ای ایران، ایجاد روابط جدید با ایران، تسهیل و تقویت روابط تجاری نرمال با ایران به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برجام از دل مذاکرات بسیار سخت شامل گرفتن و دادن امتیازات حاصل شد. هرگونه پیشنهاد برای مذاکره مجدد بر سر برجام یا افزودن بندهای جدید به آن خلاف قطعنامه 2231 است و از نظر ایران به هیچ وجه قابل قبول نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تخت روانچی ادامه داد: آمریکا در سال 2018 از برجام خارج شد و از زمان تاکنون به روابط تجاری ایران با شرکای دولتی و خصوصی آسیب زده است.

دیپلمات ایرانی گفت: آمریکا با این کار به طور مستمر از تعهدات خود عدول کرده و قطعنامه 2231 شورای امنیت را نیز نقض کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکا با قرار دادن کشورهای دیگر بر سر این دوراهی که یا از اجرای قطعنامه 2231 خودداری کنند و یا با تحریم‌های یکجانبه  مواجه شوند، نه‌تنها خودش قطعنامه 2231 را نقش کرده است بلکه به‌طور چشمگیری مانع اجرای قطعنامه توسط دیگر کشورها شده است.

انتهای پیام/

 تخت روانچی افزود: آمریکا همچنین از حکم دیوان کیفری بین‌المللی (دیوان لاهه) مبنی بر اینکه این کشور باید موانع تجارت بشردوستانه [سایر کشورها] با ایران را رفع کند،  سرپیجی کرده است.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای امنیت برجام شورای امنیت برجام قطعنامه 2231

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است