Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های پدافند تهران و آروین مهر شهرکرد توانستند با کسب امتیازهای لازم، جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کنند.

امروز (دوم دی ماه ۹۹) و در آخرین روز از این رقابت‌ها سه دیدار برگزار شد که در نخستین بازی، تیم‌های میناب هرمزگان و خرم آباد به مصاف هم رفتند و این مسابقه با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ به نفع خرم آباد پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین بازی، تیم‌های آروین مهر شهرکرد و دانشگاه آزاد خاتم یزد با هم مسابقه دادند که تیم آروین مهر شهرکرد توانست با نتیجه ۴۶ بر ۱۹حریف خود را شکست دهد.

در بازی سوم، تیم هندبال لارستان میزبان این رقابت‌ها به مصاف تیم رعدپدافند تهران رفت که این بازی نیز با نتیجه مساوی ۲۴ بر۲۴ به پایان رسید و تیم رعدپدافند با این تساوی و جمع امتیازهای برتر به همراه تیم آروین مهر شهرکرد به مرحله بعدی مسابقه‌های هندبال مردان کشور در لیگ دسته یک صعود کرد.

در مجموع این بازی‌ها، تیم‌های پدافند تهران و آروین مهر شهرکرد به ترتیب با کسب ۹ و هفت امیتاز به مرحله بعدی راه یافتند و تیم هندبال دانشگاه آزاد خاتم یزد تنها تیم بدون امتیاز در این رقابت‌ها بود.

رقابت‌های هندبال مردان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان در گروه ج، از روز بیست و هشتم آذرماه ۹۹ تا پایان این مسابقه‌ها در سالن خالی از تماشاگر رزمی پوش شهر لار و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

۲۴ تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور حضور داشتند که در گروه ج این مسابقه‌ها تیم‌های میناب هرمزگان، خرم آباد، دانشگاه آزاد خاتم یزد، رعد پدافند تهران و آروین مهرشهرکرد با تیم هندبال لارستان هم گروه بودند.

شهرستان لارستان دارای بیش از ۵۰ هیات ورزشی در رسته‌های مختلف است که در قالب حدود هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده‌اند. این شهرستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لارستان فارس فدراسیون هندبال لارستان فارس اخبار کنکور مرحله بعدی رقابت ها لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا