Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد جواد حسین پور نماینده قرارگاه بسیج ثامن الائمه گفت: این جشنواره در بخش‌های تجسمی، صوتی، و تصویری و مرداد ماه، همزمان با سالروز عملیات فخر آفرین مرصاد در سمنان برگزار شده است.

او افزود: هیات داوران پس از بررسی ۶۷ اثر رسیده در بخش‌های هنر‌های تجسمی، صوتی و تصویری، تعدادی را به عنوان برگزیده معرفی و از آن‌ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره‌کل هنرهای تجسمی به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران را به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر

هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارایه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاوردهای تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.

به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 6098165

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد