Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@09:09:59 GMT

شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۴۲۶۷

شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می شود

در جلسه امروز درباره تشکیل شورای فنی دوومیدانی جانبازان و معلولین تصمیم‌گیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه‌ای با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی سرپرست نایب رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، رضایی رئیس و شیعه نایب رئیس بانوان انجمن پارادوومیدانی، هادی‌زاده پیشکسوت، صادقی، بهرامی از مربیان این رشته امروز سه‌شنبه دوم دی ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ابتدای جلسه اسبقیان ضمن بیان نقطه نظرات خود هدف از تشکیل این جلسه را هم افزایی وهمدلی در مجموعه تلاشگران عرصه دوومیدانی عنوان کرد و از تلاش‌های رئیس انجمن و مربیان تشکر وقدردانی کرد.   در ادامه بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی درباره آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی تیم ملی جوانان جهت حضور در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین، توضیحاتی را ارائه داد.   همچنین شیعه در خصوص بانوان ورزشکار این رشته که در پارالمپیک حضور دارند گزارشی را ارائه کرد.   هادی‌زاده و صادقی نیز نقطه نظرات خود را در مورد برنامه‌های پیش رو، بازی‌های پارالمپیک توکیو، رقابت‌های پاراآسیایی بحرین، مسابقات قهرمانی کشور تحت نظر IPC عنوان کردند.   در پایان مقرر شد شورای فنی پارادوومیدانی طی هفته آینده به منظور تصمیم‌گیری‌های آتی این حوزه تشکیل شود که اعضای آن نیز هفته‌ بعد از سوی رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد.   اسبقیان رئیس فدراسیون هدف از تشکیل این شورا را استفاده از خرد جمعی مربیان و پیشکسوتان دوومیدانی جانبازان و معلولین دانست تا تصمیمات فنی از این پس در شورا اتخاذ شود.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند