Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:31:23 GMT

صدرنشینی اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۴۳۲۳

صدرنشینی اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های اهورا بهبهان و منصوری قرچک، عصر امروز از گروه نخست این رقابت‌ها در سالن علی بن ابیطالب (ع) بهبهان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم منصوری قرچک با دو گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا دومین پیروزی نماینده خوزستان در این رقابت‌ها را به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محسن علی پور با این پیروزی و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست قرار گرفت.

سجاد مسیحی و منصور رفیع نیا گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

تیم اهورا بهبهان در هفته نخست با نتیجه دو بر یک مقابل تیم مقاومت البرز به برتری دست یافت.

بیست و دومین دوره لیگ برتر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه در حال برگزاری است که تیم اهورا بهبهان در گروه نخست با تیم‌های شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز، ستارگان ورامین، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند ایرانیان همگروه شد.

تیم ملی حفاری اهواز دیگر نماینده استان در این رقابت‌هاست.

کد خبر 5102591

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال اهورا بهبهان فوتسال لیگ برتر فوتسال ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز پرستار آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها بوشهر گرگان شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج قاسم سلیمانی اهورا بهبهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ