Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ایمانی با اشاره به آنکه استراتژی بانک سینا، ارائه خدمات کیفی و کمّی مطلوب به مشتریان است، افزود: در حال حاضر، تنوع و کیفیت محصولات و خدمات بانک سینا در وضعیتی مناسب قرار دارد که با توجه به افزایش اختیار عمل مدیران مناطق و شعب، فرصت مناسبی در جهت پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال و تامین رضایت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان در بهبود شاخص های عملکردی نیز گفت: یکی از عوامل مهم در تامین رضایت مشتریان و عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت سازمانی، رضایت سرمایه انسانی است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بانک سرعت ببخشد و مدیریت بانک نیز سعی خود را بر تامین اهداف این بخش متمرکز ساخته است.
دکتر ایمانی به ظرفیت های بالای استان خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان در زمره استانهای مستعد و با قابلیت در بحث صنعتی و کشاورزی است و لذا انتظار داریم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به بهترین نحو در جهت بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد.
وی بر لزوم اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط اعتبارسنجی تاکید کرد و افزود: اقدام مدبرانه کارکنان در پرداخت تسهیلات، زمینه ساز ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تدبیر و درایت را همواره در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک سینا، سفرهای استانی و دیدار با کارکنان را عاملی مهم در شناسایی امتیازات و برتری های بانک دانست و گفت: این امر می تواند در شناسایی و رفع مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت ها و نیز خدمات رسانی بهینه و سریع به مشتریان نیز موثر باشد.
گفتنی است در این سفر، معاونین “امور شعب و مناطق” و “مهندسی و پشتیبانی” و مدیر و معاون منطقه خراسان نیز حضور داشتند و شعب تربت حیدریه، بیرجند، گناباد و کاشمر مورد بازدید مدیرعامل بانک و هیات همراه قرار گرفت.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع مدیران گروه رشته‌های علوم تربیتی، تکنولوژی آموزشی و آموزش مجازی کشور بر لزوم عزم راسخ این دانشگاه در راستای ادامه آموزش‌های ترکیبی و بر حرکت در مسیر هوشمندسازی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی جزء نخستین دانشکده و گروه‌هایی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان راه‌اندازی شد و به واسطه اینکه موسس این دانشگاه دکتر احمدعلی فروغی از این رشته برخاسته بودند، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی این رشته و دانشکده انجام شد و پس از آن با رشته‌های دندانپزشکی و حقوق توسعه پیدا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: رشته های روانشناسی و علوم تربیتی از نخستین رشته‌هایی است که تا مقطع دکتری در این واحد تدریس می‌شد و نخستین استاد تمام ما، فارغ‌التحصیل از همین دانشگاه بود.

نجفی متذکر شد: دانشگاه آزاد در استان اصفهان ۹۰ هزار نفر و در واحد اصفهان (خوراسگان) ۳۰ هزار دانشجو دارد و از این تعداد حدود ۳ هزار دانشجوی خارجی داریم و دنبال آن هستیم که از ملیت‌های دیگر به ویژه جنوب شرق آسیا هم جذب دانشجو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از دانشکده‌های بزرگ ما دانشکده تعلیم و تربیت است، ادامه داد: ما در این دانشگاه علاوه بر کلینیک روانشناسی، از وجود مزرعه تحقیقاتی، دامداری، کارخانه لبنیات، درمانگاه دندان‌پزشکی، شرکت‌های دانش‌بنیان معتبر و فعال در حوزه‌های مختلف و سرا‌های نوآوری با حوزه‌های فعالیت متنوع از جمله هوش مصنوعی بهره می‌بریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد: در زمینه آموزش مجازی موفق شدیم که در ابتدای کرونا با کسب اجازه از ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز کنیم و از همان ابتدا با تلاش همکاران در واحد سامانه آموزش مجازی اختصاصی برای خود راه‌اندازی کردیم.

نجفی بیان کرد: تجارب خوبی در زمینه آموزش‌های ترکیبی داریم و در مسیر پیشرفت هستیم و درصددیم کلاس‌ها به سمت هوشمندسازی و متاورس برود، البته طبیعی است که گاه مقاومت‌هایی نیز از سوی برخی افراد صورت می‌گیرد، اما دنبال حرکت به این سمت هستیم و در این راه موفقیت‌های چشمگیری نیز به‌دست آورده‌ایم.

وی یادآور شد: در برگزاری کلاس‌ها از طرح نشاط و اجرای کلاس در محیط کارگاهی و اماکن مرتبط بهره بردیم و نقطه آغاز این طرح از دروس معارف و اجرای آن در اماکن فرهنگی بود و می‌خواهیم این طرح را به سایر دروس و رشته‌ها حتی درس‌های فنی و مهندسی نیز تسری دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد