Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۴۸ پروژه آب، آب و فاضلاب، برق و انرژی با اعتبار ۷۰۷ میلیارد تومان در استان زنجان در حال اجرا است که مهمترین آن تجهیز ۱۰۰ کیلومتر از سیم‌های هوایی به کابل خودنگهدار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علیرضا علیزاده امشب در جمع خبرنگاران استان با اشاره به این‌که پویش هر هفته الف-ب ایران‌ از نیمه دوم سال گذشته با 227 طرح با اعتبار بالغ بر 33 هزار میلیارد تومان در 31 استان آغاز شده است، اظهار داشت: در استان زنجان در سال 98 پنج پروژه بزرگ در دو مرحله با اعتبار 266 میلیارد تومان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری تعداد پروژه‌ها در سطح ملی و استانی افزایش یافته و وزرات نیرو 250 پروژه را در بخش آب، آب و فاضلاب، برق و انرژی متعهد شده است که اعتبار لازم بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود. در این راستا در استان زنجان نیز 48 پروژه با اعتبار 707 میلیارد تومان در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از تعداد 48 پروژه‌ی مذکور 9 پروژه مربوط به طرح برق‌رسانی روستایی است.

ایران آماده بازسازی بخش آب و برق آذربایجان/ برق ایران از خاک آذربایجان با روسیه سنکرون می شودامسال 40 هزار میلیارد تومان پروژه تولید برق حرارتی عملیاتی می‌شودتهران| نیاز برق تولیدکنندگان شهرک صنعتی تا پایان سال تامین می‌شود

 

وی با بیان این‌که یکی از پروژه‌ها که در بخش توزیع برق انجام می‌گیرد تعویض سیم‌های هوایی به کابل خودنگه‌دار است، گفت: تعهد شرکت توزیع نیروی برق برای تعویض 100 کیلومتر از شبکه در استان بوده تا بتوانیم شبکه را اصلاح و پایداری آن را افزایش دهیم.

علیزاده گفت: پروژه‌های توسعه، احداث، بهسازی روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ برق از جمله طرح‌های پیش‌روی شرکت توزیع برق استان است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان استان زنجان شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
  • طالبان: مانعی برای اجرای پروژه تاپی در افغانستان وجود ندارد
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان