Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی تنها راه مقابله با کمبود کالا و معضلات اینچنینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌ الله «قربانعلی دری نجف آبادی» عصر امروز (2 دی ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و کالاهای داخلی گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی تنها راه مقابل به کمبود کالا است که باید همگان به آن اهتمام بورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه ایران اسلامی و به تبع آن استان مرکزی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدماتی تولیدات خوبی دارد، افزود: اگر مردم به طور واقعی از تولید ملی حمایت کنند قطعا وابستگی‌های موجود رفع شده و با تولیدات خود می توانیم در بخش صادرات نیز گام برداریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش ملی و علمی مبارزه با فقر فرهنگی ادامه داد: در ایام ارزشمند ماه رجب این همایش در استان مرکزی، با کمک دانشگاهیان و نخبگان برگزار خواهد شد که این مهم نیازمند همدلی و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی است.

 

این مقام مسئول توانمندسازی جامعه، ریشه کن کردن فقر در همه ابعاد و کاهش فاصله دهک‌های مختلف جامعه را از مهمترین ضروریات جامعه دانست و اضافه کرد: حرکت در مسیر زندگی و سیر امیر المونتین (ع) و ائمه اطهار(ع) تنها راه حل این مساله است که باید این تفکر و اندیشه به خوبی در جامعه تبیین شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تنها راه مقابله با این بیماری است که بحمدالله با مشارکت عمومی مردم شرایط بیماری کرونا به طور نسبی مطلوب است.

 

امام جمعه اراک ضمن تاکید بر رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی اضافه کرد: کم شدن آمار دلیل بر عدم رعایت نیست و باید همچنان برای حفظ شرایط مسایل بهداشتی جدی گرفته شود.

 

این مقام مسئول پیش‌نیاز توسعه پایدار را اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از مصرف‌گرایی دانست و ادامه داد: مصرف گرایی و گرایش به این گونه مسائل سبب ایجاد مشکلات برای اقتصاد جامعه می شود.

 

وی همچنین به استفاده از سرمایه ارزی برای واردات کالاهای ضروری  تاکید کرد و گفت: سرمایه ارزی کشور باید با رعایت ضوابط قانونی و برای واردات کالاهای ضروری و حساس از قبیل دارو و تجهیزات پزشکی مصرف شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اراک استان مرکزی اراک تولید کنندگان استان مرکزی تنها راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرایم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعاً در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6096959

دیگر خبرها

  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز