Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری، قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه و بازار طلا و ارز در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری، قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه و بازار طلا و ارز در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان/ اتمام ارزیابی‌ها در شهرستان ماهشهر

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: ارزیابی خسارات در شهرستان ماهشهر به اتمام رسیده و ارزیابی‌ها در شهر اهواز همچنان ادامه دارد.

خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری/ خیز وزارت نفت برای کاهش مصرف گاز

کارشناس حوزه انرژی معتقد است سیستم انرژی کشور نیاز به بازنگری جدی در خصوص میزان مصرف و افزایش ظرفیت تولید دارد و ادامه این شرایط برای سال‌های آتی می‌تواند مسائل فراوانی را برای بخش‌های مختلف اقتصاد به وجود آورد.

ارائه کارت خوان به متقاضیان درصورت تشکیل پرونده مالیاتی/کارتخوان بدون هویت نداریم   معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: متقاضیان جدید ابزار‌های پرداخت از بهمن ماه بدون تشکیل پرونده مالیاتی نمی‌توانند کارت‌خوان یا درگاه پرداخت داشته باشند. قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه|راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام ارزشمندی است   وزیر ارتباطات گفت: راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام ارزشمندی است و من به صورت مکتوب از رئیس قوه قضاییه برای این اقدام ارزنده قدردانی کردم. آزادراه تبریز-سهند پس از ۱۰ سال افتتاح شد   آزادراه تبریز-سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی پس از ۱۰ سال انتظار، افتتاح شد. بازداشت فروشندگان طلا در فضای مجازی؛ عامل ثبات بازار طلا   نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات بازار طلا در یک ماه گذشته را بین یک تا ۰.۵ درصد اعلام کرد و گفت: با برگشت ثبات به بازار و کاهش حباب سکه، این روز‌ها بهترین زمان برای خرید و فروش است. اجرای طرح آبخیزداری در هزار و ۹۰۰ رشته قنات   مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در حوزه آبخیز بالادست هزار و ۹۱۳ قنات در سطح کشور خبر داد. عملیاتی شدن ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه تولید برق حرارتی تا پایان سال   مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: تا پایان امسال در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ۲۱ پروژه بزرگ صنعت تولید برق حرارتی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان عملیاتی خواهد شد. افتتاح ۱۷۶ پروژه با سرمایه گذاری ۵۱ هزار میلیارد تومان در وزارت نیرو   وزیر نیرو گفت: تاکنون ۱۷۶ پروژه در قالب طرح هر هفته الف ب ایران با سرمایه گذاری ۵۱ هزار میلیارد تومان اجرا شده است. راه‌اندازی ۹۸ ناحیه صنعتی روستایی در سطح کشور   معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام خبر راه‌اندازی ۹۸ ناحیه صنعتی روستایی در سطح کشور از الکترونیکی شدن روند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تا سال ۱۴۰۰ خبر داد. نرخ تورم سالانه آذر به ٣٠,٥ درصد رسید   نرخ تورم سالانه آذر ماه ١٣٩٩ با افزایش ١.٥ واحد درصدی برای خانوار‌های کشور به رقم ٣٠,٥ درصد رسیده است. بیشتر بخوانید: ادعای گمراه‌کننده وزارت اقتصاد|کلید پروژه‌های نیمه تمام صنعت نفت|احیای ۱۸ واحد راکد در چهارمحال و بختیاری با حمایت دستگاه قضا

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان هزار میلیارد تومان وزیر ارتباطات راه اندازی قوه قضاییه بازار طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را هفت درصد اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده، آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس است و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبه رو هستیم.

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سد‌های موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سد‌های تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد دانست و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشان دهنده ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم، با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

دیگر خبرها

  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد