Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مسؤول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مناطق محروم گفت: در راستای سیاست های نظام مقدس اسلامی و در اجرای برنامه های سازمان بسیج مستضعفان در چهار چوب طرح شهید رهنمون با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخودار تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه‌های جهادی سلامت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت کهگیلویه  به منطقه دهستان غربی دیشموک  اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید منصور تقوی افزود: این گروه‌های جهادی خدمات مختلفی از قبیل درمان بیماران و آموزش در مدارس و  خانواده ها در حوزه بهداشت محیط ، بیماریهای واگیر، بیماریهای دهان و دندان، روان درمانی، فشار خون و بخصوص نحوه پیشگیری از ابتلای به کوئید ۱۹ را به مردم ۲۱ روستای دهستان غربی دیشموک ارائه دادند.

وی گفت: در این کاروان سلامت بیش از 20 نفر در قالب هفت تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی، علاوه بر خدمات درمانی و آموزش های بهداشتی افزون بر 3 هزار ماسک در بین اهالی روستاهای مذکور توزیع کردند.

تقوی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی مصمم است تا سه سال آینده در این منطقه کمتر برخوردار خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آموزش بسیج سلامت خبرگزاری فارس بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان