Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: «یلدا» یکی از آیین‌هایی است که از دیرباز در بین ایرانیان جایگاهی ویژه داشته و دارد و همه‌ساله به بهانه آخرین شب پاییز که یلدا نام گرفته است، تمام اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند؛ اما امسال به دلیل تغییر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، دیدوبازدیدهای حضوری و فیزیکی برای حفظ سلامت تمام اعضای خانواده جای خود را به دیدوبازدید مجازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شمار زیادی  از مردم به این موضوع توجه کرده و تابع محدودیت‌های کرونایی بودند تا از ابتلا به این ویروس منحوس مصون بمانند.

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود با اشاره به هم‌زمانی شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: اقدامات گسترده جهادی به همت بسیج و سپاه از بدو شیوع ویروس کرونا در جهت خدمات‌رسانی به مردم و همراهی و کمک به مدافعان سلامت انجام شده است.

او افزود: بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود همگام با دیگر نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی در جای‌جای استان در این راستا فعالیت‌های گوناگونی را تا  امروز انجام داده است.

صفری افزود: از جمله این اقدامات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا بوده و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی برای دوخت ماسک بیان کرد: این روزها نیز به کمک خیران و بسیجیان جهادگر شهرستان شاهرود، بسته‌های یلدایی و کمک معیشتی ویژه نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع  شد.

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود گفت: شکلات، تنقلات، آجیل، شیرینی، تخمه و میوه از محتویات بسته‌هایی بود که باهدف ایجاد نشاط و شادابی بین نیازمندان توزیع شد.

صفری با بیان اینکه در کنار این بسته‌ها، بعضی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و دیگر اقلام ضروری هم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌کنند، اظهار کرد: توزیع میان‌وعده با هدف تقویت روحیه نشاط در بین مدافعان سلامت، تهیه شیر خشک و پوشک باهدف حمایت از موالید و توزیع در محله‌های اسلامی شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های در حال اجراست.

وی افزود: همچنین به‌منظور سهولت و تشویق در پرستاری از سالمندان کم‌برخوردار تعدادی بسته ایزی‌لایف هم بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: معصومه صفری شب یلدا بسته های یلدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه