Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ زنی جوان و مصدومیت سه مرد جوان بر اثر تصادف شدید پژو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 21:53 (دوم دی)، یک مورد حادثه خودرویی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان ساوه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با چهار سرنشین، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی و عبور از جوی آب کنار جاده، وارد فضای خاکی کنار جاده شده و پس از طی مسافتی 10 تا 12 متری، وارد یک کارگاه آهن‌آلات شده است.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در نهایت در برخورد با حجم زیادی از آهنها تقریباً متلاشی و متوقف شده بود.

ملکی ادامه داد: چهار سرنشین خودروی پژو 206 در وضعیت بسیار ناایمن در خودروی متلاشی شده محبوس بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی، عملیات بریدن قطعات خودرو، رهاسازی و نجات سرنشینان محبوس شده را آغاز کرده و پس از دقایقی تلاش موفق شدند هر چهار نفر را (یک خانم و سه مرد جوان) از خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان جان باخته و سه مرد جوان نیز درحالیکه به شدت مصدوم شده بودند، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی یادآور شد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات به پایان رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

واژگونی و آتش‌سوزی مرگبار پژو 206 در بزرگراه آزادگان + تصاویرتهران| آتش‌سوزی مرگبار در کارگاه تراشکاری + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهور اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی راهور اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی بزرگراه آزادگان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی

 
 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور صوفیان_شبستر که سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت، خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: سانحه رانندگی عصر پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه، در محور شبستر -صوفیان منجر به فوت سه سرنشین خودروها و مصدومیت شدید چهار نفر دیگر شد.

وی ادامه داد: به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی حوالی ساعت ۱۹ امروز، آمبولانس‌هایی از پایگاه‌های شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر منتقل کردند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت