Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز در دادگستری چاروسا نشستی با حضور رئیس دادگستری، بخشدار، مدیرکل و مدیران فنی و مدیر شهرستان کهگیلویه ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و شهردار، شورای بخش و دهیاران روستاها و جوانان شهر قلعه رئیسی در خصوص مشکلات ورزشی بخش چاروسا برگزار شد.

ابتدا حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا در این نشست با تقدیر از مدیرکل و همکاران خود در ورزش و جوانان در سفر به قلعه رئیسی و تقدیر از دعوت مجموعه دادگستری عنوان کرد: بخش چاروسا یکی از قطب های ورزشی استان است و حضور چندین چند بازیکن فوتبالی و فوتسالی از چاروسا در لیگ های مختلف کشور نشان از این صحبت است که امیدواریم به مشکلات ورزشی این منطقه بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری چاروسا بیان کرد: یکی از مطالبات به حق جوانان این منطقه یک استادیوم ورزشی مناسب است که متاسفانه مدت زیادی است که از گذشت آن بیش از 17سال می گذرد و لاک پشتی کار می شود که بسیار نگران کننده است.

وی یکی از وظایف دستگاه قضا به خصوص دادستان ها و روئسای دادگستری ها ورود به مطالبات عمومی مردم و تضییع بیت المال است که متاسفانه در این پروژه تضیع بیت المال مشهود است و ادامه داد: چمن مصنوعی که برای این زمین ورزشی خریداری شده در گرما و سرما در حال نابودی است و باید فکری به حال آن می شد که متاسفانه این فکر صورت نگرفت تا مجبور شویم برای این زمین ورزشی نشستی برای برطرف شدن مشکلات آن گرفته شود.

انصاری پور تصریح کرد: امیدواریم این جلسه خروجی خوبی برای برطرف شدن شمکلات زمین های ورزشی چاروسا به خصوص شهر قلعه رئیسی داشته باشد و اگر یک زمین ورزشی مناسب در این بخش باشد مطمئنا تمامی بخش می توانند از آن استفاده کنند که متاسفانه در این بخش 20هزار نفری فعلا شاهد نیستیم که امیدواریم این جلسه خروجی خوبی برای مشکلات این استادیوم داشته باشد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا گفت: در کنار این مشکلات حتی یک سالن ورزشی مناسب هم در شهر قلعه رئیسی وجود ندارد که این جای بسی نگرانی است و حتی تیمی که در لیگ استان به نام تیم اتحاد این شهر است نیازمند حمایت و همکاری است و جالب تر اینکه نیروی برای نمایندگی این بخش استخدام شده اما متاسفانه هنوز در بخش مستقر نشد که امیدواریم این موضوع هم پیگیری شود.

 

 

وی گفت: باید برای همیشه مشکل این استادیوم برای جوانان این منطقه برطرف شود و برای برطرف شدن این مشکل نیازمند عزم و همکاری همه مسئوولین و مردم هستیم و به عنوان دستگاه قضا و دادگستری هرگونه مشکل حقوقی را بعهده می گیریم و آماده همکاری هستیم و امیدواریم مصوبات این نشست عملی تا مردم به خصوص جوانان روحیه امیدواری در آن نمایان شود.

داربام بخشدار چاروسا هم در این نشست با انتقاد شدید از حضور بدون اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان استان به چاروسا و عدم اطلاع به بخشدار چاروسا بیان کرد: ما به عنوان نماینده دولت موظف به تامین مکانی برای ورزش و سلامتی مردم باشیم و برای تامین این مکان همه کم کاری و بی توجهی شد که جای تاسف است که بعد از چند سال از خدمات نظام همچنان یک منطقه بزرگ از استان از یک مکان ورزشی مناسب بی بهره باشد.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: تلاش شود تا این جلسه خروجی داشته باشد با این روندی که هم مشاهده می کنم که بسیاری خواسته ها را زمین مسئوولین منطقه انداختند امیدوار به آینده نخواهم بود اما باز می خواهیم که عزم جدی برای رفع این مشکل باشد.

مرتضویی دهیار روستای شوتاور هم در این نشست خواستار برطرف شدن مشکل زمین چمن مصنوعی شوتاور شد و گفت: از زمان آغاز بکار استادیوم شوتاور 17 سال می گذرد که تنها به خاکی بودن بسنده شد و بیش از یکسال از نیمه کاره رها شدن زمین مصنوعی شوتاور هم می گذرد که امیدواریم راهکاری اتخاذ شود تا این مشکل برای جوانان یک روستا بزرگ در شهرستان کهگیلویه برطرف شود.

فروغی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی به ظرفیت ورزشی چاروسا اشاره و تصریح کرد: امروز اگر سراغی از بسیاری از جوانان چاروسا در دیگر مناطق باشیم در لیگ های مختلف کشوری بازی می کنند که باید به این ظرفیت توجه شود و جای تعجب است که چرا سرانه ورزشی در چاروسا نزدیک به صفر است اما در دیگر مناطق آمار بالاتری است.

آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست یادآور شد: جلسات مختلفی در سالهای گشذته انجام گرفت که ورزش و جوانان پایبند آنها نبود و این نشانه بی توجهی به مشکلات ورزشی این منطقه بود که این نشست پایان این مشکلات باشد و هرکمک قانونی از سوی شهرداری آماده هستیم.

کریمی عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست تاکید کرد: تغییر کاربری از چمن مصنوعی به چمن طبیعی حرف و خواسته عموم است که ابتدا امیدواریم این تغییر کاربری صورت بگیرد و برای نگهداری این چمن آماده همکاری هستیم.

معصومی دهیار دشت آزادی هم در این نشست با بیان اینکه 35 دهیاری و دارای 10 هزار نفر جمعیت هستند ادامه داد: سهم روستاها از ورزش در چاروسا نزدیک به سفر است و توجه به ورزش در روستاها باید افزایش یابد و 6ماه از افتتاح زمین ورزشی دشت آزادی می گذرد که بعضی مشکلات خاص خود را دارد که باید پیگیری شود و زمین ورزشی جاورده هم باید در اولویت تکمیل باشد چرا که حق جوانان آنهاست.

مهرجو عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست خواستار توجه ویژه به ورزش بانوان شد و اظهار داشت: موضوع معارضات استادیوم توسط شورای شهر برطرف شد و منتظر تکمیل آن بودیم که متاسفانه صورت نگرفت و امیدواریم در آینده تکمیل شود و نسبت به حق بانوان این بخش در زمینه ورزش توجه ویژه شود.

دیناری شورای بخش چاروسا هم در این نشست به نمایندگی خود در اسلهای گشذته در نمایندگی ورزش و جوانان چاروسا اشاره و گفت: در زمان نمانیدگی در این بخش تنها همین مسئولین و مردم کمک می کردند و کمک آنچنانی از سوی ورزش و جوانان نداشتیم و امیدواریم امروز هم با کمک همین مردم و مسئوولین بتوانید ورزشگاه این شهر تکمیل کنید و همچنین نسبت به کمک به تیم اتحاد قلعه رئیسی باید عزم بیشتری داشته باشید.

 

 

شهیدنیک عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست بیان کرد: نظام و دولت های مختلف

 

خدمات ارزنده به مردم داشتند و تکمیل این استادیوم یک خواسته به حق است که امیدواریم برای تکمیل آن اقدامی صورت بگیرد و در پایان دولت باید کمک شود تا این پروژه به پایان برسد و برای تیم اتحاد قلعه رئیسی حداقل کار این باشد که هزینه ورودی و چمن های میزبانی در دیگر شهرها کمتر از آنها گرفته شود.

دانشطلب نماینده تیم اتحاد قلعه رئیسی هم در این نشست عنوان کرد: نمی خواهیم نشست را به چالش بکشانیم اما در کنار تلاش های صورت گرفته کم کاری های صورت گرفته که باید آنها جبران شود چرا تیم ما سال گذشته به عنوان نماینده ساتان در جام حذفی بود اما بخاطر نداشتن استادیوم مناسب در دیگر شهرها میزبانی برگزار کردیم و به دلیل نبود حمایت شکست بخوریم و در این نشست امیدواریم قول نباشند و برای یکبار عملی شود و این ورزشگاه تکمیل شود.

پروینیان هیات ورزش های همگانی چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه هیات ورزش های همگانی در بخش فعال است و آماده هر همکاری هستیم.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست با تقدیر از رئیس دادگستری چاروسا در برگزاری این نشست تصریح کرد: خدمات خوبی از جمله فنس کشی، زیرسازی، اتاق رختکن و جایگاه تماشاگر در استادیوم قلعه رئیسی کار شد که نیاز بود خدمات هم گفته شود اما چون این خواسته به حق جوانان این منطقه است احساس شرمندگی می کنیم.

علوی بیان کرد: در دو سال گذشته پیمانکاری انتخاب شد کارهای هم انجام داد اما نتوانستیم تکمیل کننده آن باشیم اما امروز آماده ایم در این نشست تا با همکاری همدیگر بتوانیم راهکاری برای حل مشکل این زمین داشته باشیم.

وی نبود اعتبارات لازم را مهمترین مشکل چند سال گذشته این استادیوم دانست و گفت: سال هیچ مبلغی برای این استادیوم تخصیص داده نشد و امسال از مبلغی که در نظر گرفته شد مبلغی تخصیص داده شد که به محض ابلاغ پیمانکار پیروژه انتخاب خواهد شد و تا مبلغ تخصیص داده شده ابلاغ نشود پیمانکار نمی توانیم مشخص کنیم.

علوی خواستار همکاری شورای شهر و شهرداری برای تاسیسات این استادیوم شد که برای آبرسانی و خاک مناسب شهرداری و شورای شهر این کار را انجام دهند.

 

 

این صحبت مدیرکل ورزش و جوانان استان با واکنش آرمند عضو شورای شهر قلعه رئیسی بود که اگرقرار به تخصیص اعتبار این پروژه باشیم تاکنون تنها مبلغ ناچیزی تخصیص داده شده که مطمئنا برگزاری این نشست در آینده هم سرانجامی ندارد تنها راهکار برای تکمیل این استادیوم یک پیمانکار قوی با سرمایه خودی باشد که بتواند در صورت کمبود اعتبار که مطئنا دارد از سرمایه خود استفاده کند تا بتواند این استادیوم تکمیل کند و اینکه امروز توپ در زمین شورای شهر و شهرداری انداخته شود اصلا کار درستی نیست پروژه یک پروژه مهم در استان است که باید توسط پیمانکار صورت بگیرد و در کنار آن همکاری شورای شهر و شهردار هم بخواهید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از تغییر کاربری چمن از مصنوعی به طبیعی خبر داد و گفت: برای عزم جدی برای این تغییر کاربری نیازمند همکاری مسئوولین اینجا به خصوص شورای شهر برای آبرسانی آن هستیم و برای تکمیل این پروژه به یک میلیارد 600 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که حمایت بخشدار و فرماندار را هم نیاز داریم.

علوی با بیان اینکه در صورت همکاری نسبت به آبرسانی به پروژه پیمانکار انتخاب خواهد شد ادامه داد: امیدواریم با این مصوبات تا پایان سال جاری پروژه تکمیل و در اختیار جوانان منطقه قرار بگیرد.

وی به چمن مصنوعی شوتاور هم اشاره و گفت: اعتبار این چمن با کمک نماینده سابق و فعلی تخصیص از اعتبارات وزارت ورزش بود که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره مانده اما به پیمانکار پروزه اعلام شد تا نسبت به تکمیل صورت وضعیت خود اقدام کند تا اعتباری برای تکمیل پروژه تخصیص دهیم که باز امیدواریم در آینده نزدیک چمن مصنوعی آن افتتاح شود.

علوی زمین ورزشی شوتاور را که قریب به 17 سال از آن هم می گذرد زمین خاکی دانست و گفت برای تسطیح آن همکاری و تلاش می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به استادیوم ورزشی جاورده هم اشاره و تاکید کرد: با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این پروژه جزء پروژه های وزارت نفت قرار گرفت که به دنبال تخصیص اعتبار برای تکمیل آن هستند که باز کمبود اعتبار سبب کند شدن پروژه بود که در صورت تخصیص عملیات آن آغاز خواهد شد.

در ادامه رئیس دادگستری، مدیرکل ورزش و جوانان، بخشدار و مسئولین شهری قلعه رئیسی با حضور در زمین ورزشی قلعه رئیسی، شوتاور، دشت آزادی و جاورده از وضعیت آنها از نزدیک آشنا و مشکلات آنها بررسی شد.

 

 

همچنین در این نشست مصوبات اعلام و به هر یک از ادارات که وظیفه را قبول کردند اعلام شده است تا بتوانند هر چه سریع تر نسبت به فعال شدن پروژه اقدام کنند.

 

 

امیدواریم مصوبات این نشست عملی شود تا کم کاری های سال های گشذته بر روی این پروژه جبران شود.

گزارش:سیدحسن آرمند"

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان ورزش ورزشی شورای شهر مدیرکل ورزش و جوانان استان دادگستری چاروسا رئیس دادگستری تغییر کاربری ورزشی مناسب شورای شهر تخصیص داده چمن مصنوعی برای تکمیل زمین ورزشی تیم اتحاد برطرف شدن برطرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال ‏مادرید در آلیانز آره‌نا آغاز می‌شود. ‏

این دو غول ‏فوتبال اروپا امشب به میزبانی مونیخی‌ها اولین بازی‌شان را در دور ‏رفت نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند. ‏

ویدیویی از ورود تیم بایرن‌مونیخ به استادیوم را مشاهده می‌کنید.

منبع: برترین‌ها

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج