Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به دستور دکتر مخبر به استان سفر می‌کنند و نیازهای مهم را احصا خواهند کرد تا برای سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار گیرد.

آیت الله سیدنصیر حسینی در نشست مشترک با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای محرومیت‌زدایی تاکنون گام‌های ارزشمندی در استان برداشته و در حوزه‌های زیرساختی، معیشتی و اشتغال‌زایی رقم‌های بزرگ و قابل توصیفی هزینه کرده است، افزود: باید از چنین ظرفیت‌هایی برای توسعه استان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ظرفیت خوبی برای رفع برخی مشکلات استان دارد که باید بیش از هر چیز طرح‌های بزرگ و اثرگذار را برای عملیاتی کردن به ستاد پیشنهاد دهیم و از طرح موضوعات خرد که تاثیر آن چنانی در رونق تولید، اشتغال و معیشت مردم استان ندارند، بپرهیزیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز خرسندی از این که ستاد اجرایی و شخص دکتر مخبر نگاه خوبی به استان داشته و مشکلات را نیز رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این نشست یکی از موارد مورد تاکید ما پرداختن به اولویت‌های استان و پروژه‌های ضروری و اثرگذار بود که مورد موافقت ستاد نیز قرار گرفت.
حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های ما مربوط به حوزه فرهنگ و کمبود فضاهای فرهنگی و همچنین برخی پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه است که در این نشست مطرح شد.
وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در خصوص ورود به حوزه فرهنگی تا حدودی معذوریت دارد، عنوان کرد: قرار بر این شد تا در خصوص مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگی در استان مکاتبه‌ای با دفتر مقام معظم رهبری صورت گیرد و راهکاری برای ورود ستاد اجرایی به حوزه فرهنگی اندیشیده شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی کمبودها در زمینه زیرساخت‌های فرهنگ دینی از جمله کمبود محسوس مساجد در استان به ویژه در شهر یاسوج ادامه داد: باید فکری به حال این نقیصه شود و ما نیز از هر راهی به دنبال رفع چنین کمبودهایی هستیم.
حسینی به مبحث دیگری که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت اشاره کرد و گفت: موضوع بلاتکلیفی کارخانه قند یاسوج از دیگر موضوعاتی بوده که ستاد اجرایی در حال مطالعه آن است تا این کارخانه و واحد تولیدی نام آشنا در استان که گرفتار رکود شده از وضعیت کنونی خارج شود.
به گزارش ایسنا، نشست مشترک آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حسین کلانتری استاندار با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در محل این ستاد برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی نماينده ولي فقيه در استان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان