Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس باخت خانگی سنگین تیمش به فیورنتینا را حاصل رویکرد نامناسب شاگردانش در ابتدای بازی و ۱۰ نفره شدن در دقایق ابتدایی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پس از باخت 3 بر صفر خانگی تیم فوتبال یوونتوس مقابل فیورنتینا در هفته چهاردهم سری A در دیداری که یوونتوس در دقیقه 18 آن با اخراج خوان کوادرادو 10 نفره شد، به خبرنگاران گفت: ما بازی را با ذهنیتی نامناسب شروع کردیم و وقتی که ذهنیت‌تان درست نباشد تاوانش را می‌دهید و در چنین شرایطی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً در آخرین بازی‌ تیم‌ها قبل از کریسمس چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، چون بازیکنان در فکر تعطیلات هستند، اما ما علاوه بر نداشتن تمرکز، نامنظم و از هم‌گسیخته بازی کردیم و خب باخت‌مان اجتناب ناپذیر بود.

پیرلو درباره اخراج مستقیم خوان کوادرو هم نظر داور را تأیید کرد و گفت: تصاویر واضح به نظر می‌رسند. اخراج کوادرادو بسیار واضح بود، اما در طول بازی اتفاقات دیگری هم رخ داد که می‌توانست جریان بازی را به سود ما تغییر دهد. با این حال من نیازی نمی‌بینم که درباره آنها نظر بدهم. همه خودشان تصاویر را دیدند. وقتی بعد از 10 دقیقه 10 نفره می‌شوید، واقعاً نمی‌توانیم درباره تاکتیک یا مسائل فنی حرف بزنیم. ما بعد از 10 نفره شدن تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که در بازی بمانیم و اگر داور پنالتی مشکوک را به سود ما اعلام می‌کرد، وضعیت ممکن بود تغییر کند. یک سرمربی دستورالعمل‌ها را به بازیکنانش می‌دهد و آنها هستند که باید این دستورات را در زمین پیاده کنند. حالا ممکن است این برنامه صد درصد عملی شود یا نه. ما در نیمه اول یک بازیکن‌مان را از دست دادیم و بعد هم یک گل به خودی زدیم.

سری A| باخت خانگی سنگین یوونتوس 10 نفره مقابل فیورنتینا / پایان شکست‌ناپذیری بانوی پیر

 

پیرلو درباره فاصله گرفتن تیمش از صدر جدول هم گفت: حالا ما چندی روزی به تعطیلات می‌رویم تا تجدیدقوا کنیم. بعد از آن می‌توانیم اشتباهاتی که مرتکب شدیم را مرور کنیم تا ببینیم کجای کارمان غلط بوده است. ما فکر می‌کنیم که تیمی قوی داریم، اما اگر اینتر و میلان صدرنشین هستند معنایش این است که آنها تا الان از ما بهتر کار کرده‌اند. پس بیاید منکر اینکه الان آنها بخت‌های اصلی قهرمانی هستند، نشویم.

سرمربی یوونتوس در پایان درباره فرجام‌خواهی موفق باشگاه ناپولی درباره بازی‌ برگزارنشده این تیم مقابل بانوی پیر در هفته سوم هم تأکید کرد: ما مشکلی برای انجام آن بازی نداریم. من بیشتر برای تیم‌هایی متأسفم که با وجود داشتن تعداد بازیکنان کرونایی بیشتر مجبور شدند، سفر کنند و بازی‌های خارج از خانه‌شان را انجام دهند و به این شیوه رسم جوانمردی و انصاف را به جا آورند. من نمی‌گویم که حکم جدید درست است یا نه، اما به نظر من به نظر من عادلانه نبود که سایر تیم‌ها که وضعیتی بدتر از ناپولی داشتند مجبور شدند بازی کنند و این تیم بازی نکرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا سری A آندره آ پیرلو یوونتوس فیورنتینا سری A آندره آ پیرلو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چند روزی است که بیستمین قهرمانی سری A را جشن می‌گیرد و از همین حالا به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده است. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که 5 بازیکن قرار است طی هفته‌های آینده، آخرین روزهای حضور در این باشگاه را سپری کنند. این بازیکنان الکسیس سانچز، خوان کوادرادو، استفانو سنسی، دیوی کلاسن و امیل آئودرو هستند.

سانچز، کوادرادو، کلاسن و سنسی می‌بینند که قراردادشان در ژوئن به پایان می‌رسد و اینتر هم به آن‌ها پیشنهاد جدیدی نمی‌دهد. سانچز در جریان جشن‌های اخیر اینتر عملا جدایی خود را تایید کرد و برای باشگاه و هم تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد.

کوادرادو هم در بیشتر مسابقات فصل جاری مصدوم بوده و پس از تابستان هم در این باشگاه نخواهد ماند. از سوی دیگر، سنسی از ژانویه به لسترسیتی نزدیک بوده و اینتر از چند ماه پیش آماده جدایی این هافبک ایتالیایی شده بود.

قهرمان سری A بند تمدید قرارداد کلاسن تا سال 2025 را فعال نمی‌‌کند. این بازیکن هلندی تنها 308 دقیقه در تمام مسابقات این فصل بازی کرده است. فقط آئودرو امیدوار است که پس از تابستان در اینتر بماند. اولویت باشگاه جذب بنتو، دروازه‌بان برزیلی، است اما اگر آن‌ها نتوانند این بازیکن را جذب کنند، آئودرو می‌تواند در باشگاه بماند. به هر ترتیب در حال حاضر باشگاه حاضر به تمدید انتقال قرضی او نشده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد