Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@21:12:54 GMT

مغرب از گشوده شدن دفاتر تماس در تل آویو خبر داد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۵۲۰۴

مغرب از گشوده شدن دفاتر تماس در تل آویو خبر داد

وزیر خارجه مغرب از آغاز پروازهای مستقیم میان تل آویو و رباط و گشوده شدن دفاتر تماس در این دو شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وزیر خارجه مغرب ساعاتی پس از رسیدن یک هیأت مشترک آمریکایی-صهیونیستی به رباط پایتخت مغرب تایید کرد از این پس اجازه پروازهای مستقیم بین مغرب و اسرائیل صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه الجزیره، «ناصربوریطه» گفت:« دفاتر تماس در رباط و تل آویو بازگشایی شده است.»

وزیر خارجه مغرب در عین حال ادعا کرد که موضع کشورش در قبال آرمان های فلسطین ثابت است و تغییری نکرده است.

یک هیأت بلند پایه آمریکایی صهیونیستی در نخستین سفر مستقیم بین تل آویو و رباط، روز سه شنبه وارد کشور مغرب شد.

 

خبرگزاری رسمی مغرب اعلام کرد که هیأت آمریکایی اسرائیل روز سه شنبه پس از ورود به رباط بر سر قبور «محمد الخامس» و «الحسن الثانی» پادشاهان درگذشته مغرب حاضر شده و ضمن نثار تاج گل، دفتر یادبود آنجا را هم امضا کردند.

«جرد کوشنر» مشاور ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و «مئیر بن شبت» مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی ریاست این هیأت آمریکایی صهیونیستی را برعهده دارد.

رژیم حاکم بر مغرب پس از رژیم‌های امارات، بحرین و سودان چهارمین رژیم عربی است که طی سه ماه اخیر از عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

به نقل از ایسنا وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!