Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعدلله نصیری قیداری در نشست خبری که دوم دی ماه در سالن همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به آخرین وضعیت یکی از اساتید بازداشتی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه یکی از اساتید دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی چندی قبل به دلایلی در منزل خود بازداشت شد و بعد از بازداشت به همراه دو مامور وارد دانشگاه شد و هنگام ورود به حراست دانشگاه اعلام کرد که این دو مامور میهمان و همراه او هستند به همین جهت حراست دانشگاه اجازه ورود آنها به اتاق استاد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: پرونده استاد بازداشتی دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در قوه قضائیه بررسی می شود و من به عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی، به همراه شخص وزیر علوم در این مدت اقداماتی را در حد مقدور انجام داده ایم و امیدوار هستیم پرونده این استاد با رعایت مصالح دانشگاه و کشور طریق قانونی خود را طی کند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این استاد در بازداشت به سر می برد، گفت: ما اعتقاد داریم با حضور حجت الاسلام رئیسی در راس قوه قضائیه، پرونده در جریان رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت و باید منتظر شد و دید که این پرونده چه مسیری را طی خواهد کرد.

دکتر نصیری قیداری با تاکید بر اینکه ما در جریان جزئیات پرونده استاد بازداشتی دانشگاه قرار نداریم، گفت: این استاد در ارتباط با کلاسی که در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد بازداشت شده، اما در جریان جزئیات کلاس و اینکه چه مطالبی در جریان برگزاری آن گفته شده نیستیم و منتظر طی شدن روند رسیدگی به این پرونده هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانشگاه بهشتی استاد دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم