Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@06:00:29 GMT

اعتراف عجیب 2 آدمکشی در ورامین + عکس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۵۳۰۸

اعتراف عجیب 2 آدمکشی در ورامین + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 98 با گزارش درگیری مرگبار در یکی از بوتیک‌های منطقه ورامین آغاز شد. پس از دریافت این گزارش، مأموران بلافاصله خود را به محل نزاع رساندند و بعد از بررسی‌های اولیه و گفت‌و‌گو با شاهدان مشخص شد که دو برادر به نام‌های سیامک و سیاوش پس از درگیری با مرد فروشنده به نام ارسلان او را به قتل رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، دو برادر به اتهام قتل عمد بازداشت شدند.

دستگیری 2 برادر آدمکش

تحقیقات نشان داد سیامک سال‌هاست که به مواد مخدر اعتیاد دارد و چندین بار هم به‌خاطر حمل مواد مخدر زندانی شده و به تازگی پس از 5 سال از زندان آزاد شده و برادرش سیاوش نیز در این درگیری او را کمک کرده است.

در نهایت بعد از بازبینی دوربین‌های مداربسته و اظهارات شهود، مأموران کیفرخواست علیه این دو برادر را صادر کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند از سوی خود و 2 نوه‌شان درخواست صدور حکم قصاص کردند. در ادامه وکیل اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و گفت: سیامک برای خرید لباس وارد مغازه شده و برسر قیمت با صاحب مغازه جر و بحث کرده و پس از درگیری، ارسلان که در آن مغازه فروشنده بوده برای پایان دادن به درگیری وارد ماجرا شده اما سیامک که خودش چاقو داشته برادرش سیاوش را هم خبر می‌کند و هردو با ارسلان درگیر می‌شوند و او را به قتل می‌رسانند. براساس گفته‌های شهود و اظهارات متهمان و همین‌طور فیلم دوربین مداربسته مغازه، دو برادر با ضربات متعدد چاقو مقتول را به قتل رسانده‌اند. به همین دلیل اولیای دم همان‌طور که گفته‌اند درخواست قصاص هردو متهم را دارند.

در ادامه سیامک به عنوان متهم ردیف اول به جایگاه رفت و گفت: درگیری از طرف صاحبکار مقتول شروع شد و آنها ابتدا حمله کردند و مرا زدند، بعد برادرم آمد تا مرا نجات دهد و درگیری را تمام کند که آنها به او هم حمله کردند. پس از آن به‌خاطر ترس و دفاع از جانمان ضربه‌ای به کتفش زدم که ظاهراً آن ضربه باعث مرگ مقتول شد. من ضربه را به قصد کشتن او نزدم و فقط هدفم خارج شدن از آن محیط بود. مقتول همین‌طور که داشت من را می‌زد ضربه به شاهرگش خورد. از اولیای دم طلب بخشش دارم، اما برادرم نقشی در قتل نداشت.

پس از اظهارات متهم اصلی پرونده، سیاوش به عنوان متهم بعدی به جایگاه رفت و گفت: من اتهام مشارکت در قتل را قبول ندارم. من در نزدیکی محل حادثه یک مغازه قصابی دارم، کاسب و آبرودار هستم و هیچ سابقه کیفری هم ندارم. روز حادثه برادرزاده کوچکم درحالی که بشدت ترسیده بود و داشت گریه می‌کرد به مغازه‌ام آمد و گفت عمو بیا چند نفر می‌خواهند بابام را بکشند. من هم هراسان با برادرزاده‌ام به محل حادثه رفتم و دیدم چند نفر بر سر برادرم ریختند و او را به قصد کشتن می‌زنند. برادرم تنها بود و نمی‌توانست مقاومت کند. من سعی کردم به برادرم کمک کنم و کسانی راکه در درگیری بودند ، کنار بزنم ولی آنها به من و برادرم حمله کردند و هردوی ما را زدند اما من ضربه‌ای به آنها نزدم و اتهامی را که به من وارد شده قبول ندارم. دوربین‌های مداربسته هم همه چیز را ضبط کرده است اگر نگاه کنید می‌بینید که من ضربه‌ای نزدم. برادرم هم چاره‌ای نداشت اگر نمی‌زد او را می‌کشتند.

بنا بر این گزارش، با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عمد دادگاه کیفری قصاص قتل اخبار حوادث قتل دادگاه کیفری فروشنده برادر بوتیک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا قتل عکس قاتل فیلم اعدام قیمت بازیگر سینما و تلویزیون مرگ تهران اولیای دم دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!