Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد صالحی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: انتقال پادگان‌ها از شهرها به خارج از شهر یکی از مصوبات مجلس در سال‌های گذشته بوده و در همین رابطه پادگان ٠٧ خرم‌آباد نیز در حال انتقال به خارج از شهر است.

وی بابیان اینکه برای انتقال این پادگان رایزنی‌های بسیاری با فرمانده نیروی زمینی در ایام سیل لرستان انجام شد، افزود: مساحت این پادگان حدود 15 هکتار است که 6 هکتار از آن با توجه به داشتن فضای سبز و اماکن فرهنگی قرار است به یک پارک بزرگ در مرکز خرم اباد تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: از مساحت باقی‌مانده چهار هزار و 500 متر سهم شهرداری است که این میزان قرار است برای تعریض خیابان انقلاب و تملک 27 ملکی که در این منطقه قرار دارند به کار گرفته شود.

صالحی نسب با اشاره به اینکه از 27 ملکی که در مسیر تعریض خیابان انقلاب وجود دارد 12 مورد مربوط به سازمان اوقاف است که هماهنگی‌های لازم با این نهاد انجام‌شده و 15 واحد دیگر نیز مربوط به مردم بوده که به دنبال خریداری آنان هستیم.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: پارک صالحی مرکز شهر رفاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا

حاجیلری گفت: شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت، بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محلات آق قلا سه نفر مصدوم شدند.

او افزود: یک تیم از پایگاه امدادونجات شهرستان آق قلا به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه، ۲ مصدوم را به مرکز درمانی انتقال داده شد.

حاجیلری ادامه داد: یک مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا