Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان گیلان از توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی میان خانواده‌های زندانیان بی بضاعت در این استان خبر داد. رضا محمدی اصل در گفتگو با میزان اظهار داشت: با حمایت‌های انجمن حمایت رشت و بنیاد تعاون توانستیم در ادامه حمایت‌های پوششی از خانواده مددجویان بی بضاعت ۲۰۰ بسته اقلام معیشتی در بین خانواده‌های مددجویان بی بضاعت توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اقدامات حمایتی سازمان زندان‌ها از مددجویان و خانواده‌های آنان گفت: اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان در راستای تحکیم روابط خانوادگی و کمک به خانواده‌های بی بضاعت زندانیان آزاد شده و زندانیان در حبس اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.
مدیر کل زندان‌های استان گیلان ادامه داد: خانواده‌های زندانیان نیازمند را نباید از جامعه جدا بدانیم، زیرا سرپرست خانواده به هر نوع جرمی که مرتکب شده است در حال تحمل حبس بوده و ما وظیفه داریم خانواده آنان را جدا از خود ندانسته و یاریگر آنان باشیم.

وی با بیان اینکه شناسایی خانواده‌های مددجویان نیازمند و کمک به آنان باعث می‌شود که مددجوی در حال حبس دوران تحمل کیفر خود را بدور از فشار‌های روانی سپری کند افزود: این خود یک گام بزرگ در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است.    بیشتر بخوانید:    توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان بی بضاعت در جیرفت انتهای پیام/ برچسب ها: گیلان زندانیان بی بضاعت حمایت معیشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان زندانیان بی بضاعت حمایت معیشتی زندانیان بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان