Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:44:35 GMT

بارش باران در تهران

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۶۲۵۶

بارش باران در تهران

یک هواشناس هواشناسی با اشاره به تغییرات دمایی افزود: در روز‌های جمعه و شنبه، در مناطق شمالی کشور، هوا ۵ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.

به گزارش برنا؛ فریبا گودرزی، این کارشناس هواشناسی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در استان‌های  آذربایجان شرقی، آذربایجان  غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، قزوین، تهران، البرز، گیلان، مازندران، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد بارش باران و برف خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هشدار داد: امشب بارش‌ها در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان  غربی، اردبیل، کردستان، ارتفاعات  کرمانشاه، لرستان، قزوین، البرز و تهران شدت دارد و باعث قطع راه‌های ارتباطی، انسداد راه ها، تاخیر یا لغو پرواز‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.  

او افزود: روز پنجشنبه به جز استان‌های سیستان بلوچستان، هرمرگان، کرمان، خراسان جنوبی، ایلام و کرمانشاه سایر استان‌های کشور بارندگی خواهند داشت.

این کارشناس ادامه داد: همچنین روز جمعه به جز استان‌های سیستان بلوچستان، خوزستان، ایلام، آذربایجان  غربی و کرمانشاه در سایر مناطق کشور بارندگی پیش بینی می‌شود.  

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به دریا‌ها بیان کرد: از بعدازظهر روز پنجشنبه تا جمعه، دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهند شد. 

گودرزی گفت: شنبه این سامانه بارشی آخرین روز فعالیت خود را در شرق و شمال شرق کشور سپری کرده و سپس از منطقه خارج می‌شود.

او با اشاره به تغییرات دمایی افزود: در روز‌های جمعه و شنبه، در مناطق شمالی کشور، هوا ۵ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.  

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد:امروز آسمان تهران نیمه ابری است و غبار محلی دارد، اما از امشب بارش باران آغاز می‌شود و در آخر هفته نیز بارش خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران