Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح زمستانه از ۲۰ آذر در استان گیلان، بیان کرد: تسهیل در عبور و مرور و کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه و مدیریت ترافیک متناسب با شرایط جوی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه طرح زمستانی به مدت سه ماه در محورهای کوهستانی استان اجرا می‌شود، افزود: هزار و ۹۹۰ نفر نیروی پلیس در اجرای طرح زمستانه مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روزانه ۴۸ تیم و ۳۰۰ نفر از نیروهای پلیس راه در اجرای این طرح حضور دارند، افزود: گروه‌های امدادی، راهداری، هلال احمر، اورژانس و امدادگران به همراه پلیس در اجرای طرح زمستانی مشارکت می‌کنند.

صفاری به مشارکت راهداری با ۲۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۳۱ پایگاه ثابت و سیار در این طرح اشاره و تصریح کرد: هلال احمر استان نیز با ۱۰۵ نیرو و ۲۸ پایگاه هلال احمر و فوریت‌های پزشکی اورژانس با ۹۳ دستگاه با ما همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور علاوه بر سه محور برف‌گیر استان گیلان در محورهای جلگه‌ای نیز اجرا می‌شود، ادامه داد: سال گذشته با اجرای طرح زمستانه هزار و ۲۹۳ نفر مصدوم و ۷۵ نفر نیز در جاده‌های استان جان باختند.

رئیس پلیس راه گیلان به کاهش ۳۳ درصدی متوفی در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: ۲۱ درصد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز و ۱۹ درصد جان باختگان به دلیل واژگونی خودرو بوده است.

وی با تأکید ضرورت شناسایی کانون‌های بحران را مورد، عنوان کرد: محور فومن به سراوان، فومن به ضیابر، امامزاده هاشم به سراوان و محور شرق استان از نقاط آسیب پذیر استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 5102696

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه گیلان طرح زمستانه پلیس ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز پرستار آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان عکس استانها شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج قاسم سلیمانی طرح زمستانه اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • آخرین اخبار از کودک مفقود شده کلاله‌ای
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • جست‌وجوها برای دیدار «یسنا دیدار» به روز چهارم کشیده شد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان