Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:27:43 GMT

آشنایی با تجهیزات حفاظتی مدرن

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۶۳۵۸

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه از جمله محصولات ایمنی است که به عنوان حفاظ (بالکن، راه پله، درب و...) در انواع ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نرده فرفورژه می تواند به عنوان ابزار حفاظتی کاربرد داشته باشد.

برای اینکه بتوانید از ورود سارقان حرفه ای به منزل جلوگیری کنید، باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افراد علیرغم بهره مندی از حفاظ درب آکاردئونی، حفاظ شاخ گوزنی باز هم با دزدی در ساختمان مواجه شده اند. واقعیت امر این است که امنیت ساختمان تنها به درب ساختمان مربوط نمی شود. سارقان می توانند از پنجره وارد محیط منزل شوند. پنجره های بدون حفاظ یا ناامن گزینه خوبی برای قرارگیری در مرکز توجه سارقان می باشند. با استفاده از پنجره های بدون حفاظ می توان امکان ورود به ساختمان را برای سارقان فراهم کرد.

به طور کلی حفاظ ها در دو نوع ساده و فرفورژه مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر نمونه حفاظ های فرفورژه با توجه به تامین میزان امنیت به نمونه محصولات پرطرفدار در این صنعت تبدیل شده اند. نرده راه پله فرفورژه با طراحی زیبایی عرضه می شود و تنوع رنگی دارد. بنابراین می توان نرده فرفورژه را با دیگر اجزای دکوراسیون هماهنگ نمود. 

شرکت صنایع فلزی کاوه به رضایت مشتریان اهمیت زیادی می دهد. بنابراین کلیه نکات مهم برای رضایت مشتری را در تولیدات مدنظر قرار می دهد.

فروش حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از جمله تولیدات خاص و محبوب در شرکت صنایع فلزی کاوه می باشد. شاخ گوزنی به عنوان یک حفاظ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. ساختمان هایی که برای مدت طولانی بدون سکنه رها می شوند، با مشکلات بسیار مواجه می گردند. سارقان محل یا منطقه همواره در حال آمارگیری ساختمان های بدون سکنه هستند. بنابراین رفت و آمد و وضعیت سکونت منزل را در نظر می گیرند. آن گاه در فرصتی مناسب اهداف خود را پیاده‌سازی می نمایند. سارقان برای ورود به منزل چند راه دارند. پنحره، درب و دیوار راه های ورودی سارقان به منزل می باشد.

فرض کنید ایمن‌سازی لازم برای درب فلزی و حفاظ پنجره انجام شده است. دیوارها نیاز به حفاظت و امنیت دارند. طولانی شدن نبود سکنه در ساختمان می تواند فرصت لازم برای سارقان را ایجاد کند. بنابراین باید از حفاظ روی دیوار بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید حفاظ شاخ گوزنی از محصولات کارآمد صنایع فلزی کاوه می باشد. در واقع اگر چه راه های زیادی برای حفاظت و پشتیبانی از دیوار و منزل وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه حفاظ شاخ گوزنی کارایی ندارد. برای تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای تیز و برنده استفاده شده و همین موضوع امکان گذر از آن ها را غیر ممکن کرده است. در واقع نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای ساماندهی شده که امکان عبور و مرور از دیوار را به صفر می رساند.

تمام محصولات صنایع فلزی کاوه برای ایمن‌سازی بیشتر محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرند. نرده شاخ گوزنی تامین کننده خوبی برای زیبایی منزل نیز می باشد. این حفاظ در نمای بیرونی ساختمان بسیار خود نمایی می کند و زیبایی بی نظیری دارد. حفاظ شاخ گوزنی از تراکم لازم برخوردار بوده و نوعی خصوصی سازی برای فضای منزل نیز ایجاد می کند.

حفاظ بالکن

حفاظ بالکن از دیگر دستاوردها و محصولات عالی در صنایع فلزی کاوه می باشد. حفاظ بالکن برای تامین امنیت تولید و عرضه می شود. این حفاظ ها برای حفاظت از جان انسان به ویژه کودکان ساختمان طراحی و تولید می گردند. البته نکات مهم دیگری نیز در ساخت و عرضه حفاظ بالکن مورد توجه قرار می گیرد.

نمای بیرونی ساختمان ها اهمیت زیادی دارد و تاثیر زیادی بر روی قیمت، انتخاب ساختمان، جلب توجه و ... خواهد داشت. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها از هماهنگی اجزای ترکیبی ساختمان لذت می برند و به ایده های ست در معماری علاقه مند هستند.

ست کردن به عنوان بخشی از عناصر دکوراسیون و معماری مورد توجه قرار می گیرد. هماهنگی در بافت دکوراسیون باید در تمام نقاط منزل رعایت گردد. دکوراسیون محیط بیرونی حسن سلیقه معمار و صاحب خانه را نشان می دهد. اجزای محیط ساختمان به شکل هماهنگ با یکدیگر انتخاب می شوند. در واقع اگر از صنایع فلزی کاوه بهره‌مند می شوید، باید حفاظ پنجره، نرده راه پله فرفورژه، حفاظ بالکن، حفاظ درب آکاردئونی، حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی) و ... را به شکل ست شده و هماهنگ انتخاب کنید. این موضوع تاثیر زیادی در انتخاب مشتریان منزل خواهد داشت و می تواند افزایش دهنده قیمت ساختمان باشد.

حفاظ بالکن تولید شده در صنایع فلزی کاوه از نوع فلزی بوده و قابلیت رنگ آمیزی دارد. شرکت کاوه از تنوع رنگی لازم برای ارائه محصولات فلزی برخوردار است. ضمن اینکه انواع حفاظ را در طرح های متنوع و زیبا ارائه می نماید.

حفاظ بالکن می تواند فضای امنی برای بازی کودکان یا برپایی یک دورهمی باشد. حفاظ های بالکن مستحکم بوده و از ارتفاع استاندارد و لازم برای تامین امنیت برخوردار می باشند. شرکت صنایع فلزی کاوه خدمات لازم برای رضایت مشتری را در زمینه نصب حفاظ بالکن ارائه می نماید.

صنایع فلزی کاوه از صنایع قدرتمند در تولید انواع حفاظ، درب فلزی، نرده راه پله، حفاظ بالکن، نرده های فرفورژه و حفاظ شاخ گوزنی سایر تجهیزات فلزی برای ساختمان می باشد. کلیه مراحل نصب درب، حفاظ و نرده راه پله توسط افراد متخصص و کاربلد صنایع فلزی کاوه انجام می شود. این موضوع نصب راحت و سریعی را در محیط منزل فراهم می کند.

برای سفارش میتوانید به سایت https://kaveh-company.com/ مراجعه نمایید و یا با شماره 02128421575تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت برای بازدید محل بصورت رایگان اعزام شوند.بعد از سفارش و خرید محصولات صنایع فلزی کاوه، یک تیم مجرب برای حمل و نصب محصول به محل اعزام می شوند. کلیه نکات مراقبتی و امنیتی لازم برای نصب و استفاده از محصول به خوبی رعایت می گردد. همین موضوع اهمیت بهره مندی از صنایع فلزی کاوه را به خوبی نشان می دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: مورد استفاده قرار حفاظ شاخ گوزنی قرار می گیرد نرده راه پله حفاظ بالکن حفاظ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا

ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن