Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@12:23:19 GMT

اعترافات دختر ۱۸ ساله درباره قتل راننده جوان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۶۵۳۵

اعترافات دختر ۱۸ ساله درباره قتل راننده جوان

روزنامه خراسان نوشت: این متهم ۱۸ ساله که روز ۲۶ آذر در صحنه وقوع جنایت توسط شهروندان دستگیر شد، اگرچه به صراحت ارتکاب قتل را قبول دارد اما درباره انگیزه خود از قتل جوان پژوسوار سناریوهای گوناگونی را بازگو می کند و هر بار با طرح یک سوال از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد، با سکوتی مرموز سر در گریبان فرو می برد و دیگر نمی تواند به داستان سرایی هایش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر جوان که تاکنون خود را اهل کاشمر معرفی می کرد، وقتی نتوانست مدارک هویتی به پلیس ارائه کند، به ناچار هویت حقیقی خود را فاش کرد و گفت: من تبعه خارجی هستم و مدارک شناسایی ندارم. متهم این پرونده جنایی که نام «پریسا» را نیز روی دستش خالکوبی کرده است، در ادامه بازجویی های تخصصی درباره چگونگی وقوع جنایت اظهار کرد: من از اتباع خارجی هستم و به همراه خانواده ام در منطقه پنجتن مشهد زندگی می کردم. پدرم با جمع آوری ضایعات و فروش آن ها مخارج خانواده را تامین می کرد اما من دوست داشتم مانند خیلی از دختران دیگر در رفاه و آسایش زندگی کنم.

معمای آدم‌کشی دختر ۱۸ ساله در یک خیابان مشهد

متهم ۱۸ ساله در حالی که بغضش ترکیده بود، در میان گریه هایش ادامه داد: دختران دیگر را نگاه کنید چگونه در ناز و نعمت زندگی می کنند اما من چیزی نداشتم. از مدتی قبل با پسری که در بولوار طبرسی مشهد ساکن است، دوست بودم و به عقد موقت او درآمدم. این در حالی بود که پدرم قصد داشت مرا به زور به فرد دیگری شوهر بدهد. به همین خاطر هم همواره پدرم و عمویم مرا اذیت می کردند و کتک می زدند. در این وضعیت از خانه فرار کردم تا مرا پیدا نکنند.

دختر جوان در ادامه اعترافاتش گفت: شب حادثه کنار خیابان شهید مفتح ایستاده بودم که یک خودروی پژوپارس سفید مقابلم ترمز زد من هم سوار شدم و از او خواستم مرا به خیابان پورسینا در شهرک شهید رجایی ببرد. چرا که پیرزنی که از دوستانم است در آن جا سکونت دارد. وقتی به آن محله رسیدیم، من از داخل خودرو متوجه شدم که لامپ برق منزل پیرزن خاموش است و او در خانه اش حضور ندارد. به همین دلیل از راننده پژوپارس خواستم تا مرا به بزرگراه ۱۰۰ متری ببرد. او هم با سرعت زیاد حرکت کرد و در مسیر قفل مرکزی خودرو را زد تا درها را قفل کند. در این لحظه من فهمیدم که او قصد شومی دارد. هنوز مسافت زیادی نرفته بود که پیشنهاد دوستی به من داد و در حالی که رانندگی می کرد، دستش را به طرف من دراز کرد.

او در پاسخ به این سوال قاضی که شما در صندلی جلو نشسته بودید؟ گفت نه. من در صندلی عقب بودم. متهم ادامه داد: در مسیر حرکت از راننده خواستم مرا به بولوار شهید مفتح شرقی ببرد. چون قصد داشتم آن جا پیاده شوم و از سرویس بهداشتی استفاده کنم! اما زمانی که از خودرو پیاده شدم و در را بستم راننده عصبانی شد که چرا در را محکم بستی؟

در این هنگام قاضی احمدی‌نژاد پرسید شما که گفتید او درهای خودرو را با قفل مرکزی از درون بسته بود که شما نتوانید پیاده شوید! متهم که پاسخی برای این سوال نداشت بعد از سکوتی طولانی و در حالی که بیان می کرد اگر من هم مانند دیگر دختران زندگی خوبی داشتم در این مخمصه نمی افتادم درباره چگونگی درگیری خود با راننده جوان گفت: راننده ۳۵ساله (تبعه خارجی) از خودرو پیاده شد و چند لگد به من زد بعد هم دستش را دور گردنم حلقه زد که من دستش را با دندان گاز گرفتم و به زمین افتادم. وقتی بلند شدم کیفم را برداشتم و چاقو را از درون آن بیرون آوردم و ضربه ای به سینه‌اش زدم و خودم آن را از سینه او خارج کردم ولی راننده مچ دستم را فشار داد که چاقو را انداختم. بعد از آن هم مردم جمع شدند و مرا دستگیر کردند.

به دنبال اعتراف صریح این دختر جوان به ارتکاب قتل، وی با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شد تا این پرونده جنایی دیگر مراحل دادرسی را طی کند.

شب ۲۶ آذر امسال شهروندان مشهدی، جوان ۳۵ساله تبعه خارجی را دیدند که کنار پژو پارس سفید غرق در خون است. آن ها بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و از فرار دختری که هراسان کنار پیکر راننده خون‌آلود حضور داشت، جلوگیری کردند.

دقایقی بعد با دستور قاضی ویژه قتل عمد در حالی دختر ۱۸ ساله به پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت که تلاش کادر درمانی بیمارستان شهید هاشمی نژاد برای نجات جان جوان مجروح به نتیجه نرسید و او جان خود را از دست داد.

این دختر جوان هم که در اداره جنایی آگاهی پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفته بود ابتدا خود را با نام جعلی ملیحه و اهل کاشمر معرفی کرد و با یک قصه ساختگی مدعی شد چون باردار بوده و راننده پیشنهاد رابطه غیراخلاقی داده بود، او را به قتل رسانده است اما ساعتی بعد هویت واقعی خود را «پریسا» ذکر کرد و با بیان این که به مواد مخدر صنعتی (شیشه) اعتیاد دارد روایت این جنایت را به گونه ای دیگر بازگو کرد. بررسی های بیشتر در این‌باره همچنان ادامه دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: دختر جوان ۱۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد