Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مناسب سازی ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری در مسیر هفت خوان برای نابینایان و ناشنوایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا شفیعی» اظهار داشت: 34 دستگاه اتوبوس نوسازی شده متعلق به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برای معلولان، سالمندان، زنان باردار و سایر گروه‌های دارای معلولیت حرکتی مناسب سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رمپ‌ و کمربند نگهدارنده ویلچر و کالسکه در اتوبوس‌های مناسب سازی شده، نصب شده و مشکل تردد افراد دارای محدودیت های حرکتی با اتوبوس‌های شهری تقریبا برطرف شده است.

شفیعی از راه‌اندازی سامانه صوتی و نوشتاری اعلام ایستگاه‌ها در اتوبوس‌های مسیر هفت خوان خبر داد و افزود: 20 اتوبوس در این مسیر با نصب این سامانه برای نابینایان و ناشنوایان مناسب سازی شده است.

وی همچنین از اختصاص دو دستگاه مینی‌بوس بخش خصوصی به معلولان ضایعه نخاعی خبر داد و گفت: از این طریق تلاش شده تا تردد این معلولان در سطح شهر تسهیل شود.

معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز در مورد مناسب سازی سیستم حمل و نقل شهری اظهار داشت: اتوبوس‌های قدیمی نیاز به هزینه بسیاری برای مناسب سازی دارند بر این اساس تمرکز بر مناسب سازی اتوبوس‌های جدید است.

داود زارع عنوان کرد: تمام اتوبوس‌های جدید خریداری شده، مناسب سازی شده اما اتوبوس‌های بخش خصوصی قابلیت مناسب سازی ندارند اما در عین حال، 20 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی نیز به تدریج به سیستم‌های مورد نیاز معلولان تجهیز می شوند.

گفتنی است؛ مسیر میدان همافر تا مسجد جامع یزد توسط ستاد مناسب سازی شورای شهر یزد در قالب طرحی به نام هفت خوان در حال مناسب سازی است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفت خوان اتوبوسرانی شبستان یزد مناسب سازی شده حمل و نقل هفت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک