Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان ملی پوش هرمزگانی پاراکانو گفت: با تمرینات و تلاش‌هایی که داشتم دیگر تنها به کسب سهمیه بسنده نمی‌کنم و می‌خواهم با کسب مدال جواز حضور در پارالمپیک را به‌دست بیاورم.

اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره تمریناش بیان کرد: خدا را شکر پس از اخذ مجوزها، اردوهای قایقرانی برای انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط اردو بسیار متفاوت است و تمرینات از سطح بالاتری برخوردار است.

وی ادامه داد: با صحبتی که با مسئولین فدراسیون و همچنین سرمربی پاراکانو داشتم، قرار بر این شد که اردو را تحت نظر ایرج اقلیمی در بندر انزلی دنبال کنم. انزلی چون آب جریان دارد شرایط بهتری دارد ضمن اینکه از روزی که قایق جدیدم را دریافت کردم و با آن تمرین می‌کنم، تحت نظر آقای اقلیمی کار را دنبال کردم و در انزلی می‌توانستم با ایشان همراه باشم.

جاهدی اضافه کرد: جریان آب در پیست انزلی بسیار متفاوت است و این مسئله به من خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود هر روز شرایط متفاوتی را تجربه کنم و به میزان آمادگی‌ و تجربه‌ام افزوده شود. اینجا اصلاح تکنیک را زیر نظر آقای اقلیمی دنبال می‌کنم و ایشان هم انصافا برای من زحمت زیادی می‌کشند.

وی درباره شرایط اردوی قایقرانی در بندرانزلی گفت: همه چیز اینجا خوب است. هم شرایط اسکانی که نیروی دریایی هماهنگ کرده مناسب است. هر ورزشکار یک اتاق مجزا دارد و نکات بهداشتی هم در فضای تمرین و هم اسکان کاملا رعایت می‌شود. هیات قایقرانی گیلان هم همه چیز را آماده کرده برای برگزاری یک اردوی کاملا مناسب.

جاهدی در پاسخ به این سوال که «چقدر به کسب سهمیه امیدوار است؟»، اظهار کرد: خیلی امیدوارم. سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان رقبای آسیایی را پشت سر گذاشتم و به نوعی سهمیه قاره‌ای را کسب کردم. شرایط کسب سهمیه پاراکانو به این صورت است که ۱۰ قایق از ۳ قاره مختلف صاحب سهمیه می‌شوند. تاکنون ۶ قایق سهمیه گرفتند و مابقی در مسابقات انتخابی امسال گزینش می‌شوند. اگر بتوانم شرایط سال قبلم را تکرار کنم صاحب سهمیه خواهم بود.

وی افزود: البته شرایط امسال متفاوت است. من هم تجربه بیشتری دارم و هم اینکه پارسال با قایقی که خودم ساخته بودم تمرین می‌کردم اما پس از قهرمانی جهان قایقی با بالاترین استاندارد و بهترین کیفیت تهیه شد و با آن تمرین می‌کنم. به همین دلیل امسال تنها به کسب سهمیه بسنده نخواهم کرد و هدفم این است که اولا روی سکو بروم در کنار آن جواز حضور در المپیک را به‌دست بیاورم.

جاهدی در پایان گفت: خدا را شکر از زمان آغاز اردوها شرایط بسیار تغییر کرده. پیش از این تمرین در خانه یا در شرایط قرنطینه را تجربه کردیم اما با شروع اردوها هر روز شاهد پیشرفت هستیم و امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس