Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: استان به ۲۹ تا ۳۰ پایگاه جمعیت هلال‌احمر نیاز دارد.

صارم رضایی شامگاه دوم دیماه در نشست خبری مجازی در پاسخ به ایسنا اظهار کرد: بر اساس استانداردها ۱۸ پایگاه جمعیت هلال‌احمر ثابت در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: یک پایگاه کوهستان و پنج پایگاه موقت جمعیت هلال‌احمر در سطح استان فعال بوده که برای فعالیت پایگاه‌های موقت در فواصل و در زمان خاص به ما مجوز داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در فواصلی مثل زمستان، بهار و طرح تابستانی دائر می‌شوند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر لرستان دارای ۲۴ پایگاه فعال است که به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین پنج پایگاه دیگر جمعیت هلال‌احمر در دستور کار قرار دارد و در این راستا پیگیری‌های لازم انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: استان لرستان به ۲۹ تا ۳۰ پایگاه جمعیت هلال‌احمر نیاز داشته که امیدواریم این مهم محقق شده و به هموطنان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به طرح امداد و نجات زمستانه این جمعیت در استان، اظهار کرد: طرح با آمادگی نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان شروع شده و تا ٢۵ اسفند سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

رضایی بیان کرد: در این طرح ۲۴ پایگاه دائم، یک مرکز واکنش سریع و ۴ پست موقت به صورت ٢۴ ساعته آمادگی پاسخگویی به حوادث احتمالی پیش رو را خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: ۳۷ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲۴ دستگاه و خودروی ‌ست‌نجات، ۱۳ دستگاه ست‌نجات ‌نیمه سنگین و ۴۴ ست‌نجات سبک‌ و کوهستان در این طرح به کار گرفته شده‌اند.

وی گفت: بیش از ١١٨٠ نیروی‌ انسانی دائم از پرسنل، نجاتگر کادر، نجاتگر داوطلب در طول این طرح آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر لرستان ايسنا جمعیت هلال احمر لرستان جمعیت هلال احمر لرستان پایگاه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد