Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز دیرباز معتقد است همانطور که کادر درمان و پزشکان در صف اول مبارزه با ویروس کرونا هستند اهالی فرهنگ هم در بخش دیگری با فراهم کردن خوراک فرهنگی در روزهای قرنطینه برای ریشه‌کن کردن این ویروس تلاش می‌کنند.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: کرونا با ما تعارف ندارد و در برابر این ویروس باید با واقعیت‌ها روبه‌رو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برای اولین بار خبر شیوع این ویروس در کشور چین مطرح شد، دیدیم که چین شهر منشأ این ویروس را در قرنطینه کامل قرار داد و شهر ووهان مدتی طولانی در قرنطینه کامل بود و هیچ‌کس حق نداشت از خانه‌اش بیرون بیاید.

دیرباز خاطرنشان کرد: روزهایی که شهر ووهان قرنطینه بود در ویدئوهایی که از این شهر منتشر شد و دیدیم، قرنطینه به معنای واقعی اجرا شد و به نظر تا حد زیادی شیوع کرونا در این شهر برای مدتی کنترل شد. برای مقابله با کرونا اگر قرار باشد با واقعیت‌ها روبه‌رو شویم تجربه این ماه‌ها ثابت کرده این برنامه‌ریزی‌های مقطعی و نصفه و نیمه شبیه یک شوخی است که جوابگو نخواهد بود و نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

او افزود: اگر قرار به تعطیلی است باید همه مشاغل تعطیل باشند ولی این تعطیلی نیازمند در نظر گرفتن طرح‌های حمایتی از اقشار مختلف در بحث معیشت است. اگر همه مشاغل تعطیل شوند پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هم مثل سایر مشاغل تعطیل می‌شوند. به هر حال همه در خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و از آن‌جا که مشخص نیست این ویروس در چه محلی بیشتر انتقال پیدا می‌کند و پدیده‌ای نیست که کاملاً شناخته‌شده باشد شاید تعطیلی تنها راه به نظر آید اما حقیقت این است که ما هرچقدر به تعطیلی اصرار داشته باشیم اجرای این ایده به نظر در شرایط حاضر به طور کامل امکانپذیر نیست و نمی‌توان برای مدتی نامعلوم زندگی را کاملاً تعطیل کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «عیار 14» در ادامه اظهار داشت: بازیگران و دیگر عوامل سینما برخلاف کارمندان اجباری برای کار ندارند، ما می‌توانیم یک مدت کار نکنیم بدون اینکه کارمان را از دست بدهیم، پس کار کردن برای ما انتخابی است اما مشکلات معیشتی می‌تواند افراد را مجبور به کار کند و کسانی که کار می‌کنند به دلایل مختلف خطر ابتلا به کرونا را به جان می‌خرند.

این بازیگر با اشاره به درگذشت کریم اکبری‌مبارکه، گفت: هنوز هم غم از دست دادن کریم اکبری مبارکه برای من تازه است و با شنیدن نام او متأثر می‌شوم. هر چند که با این بازیگر فقید تنها در یک سریال به نام «پشت‌ بام تهران» همکاری داشتم آنقدر این انسان نازنین، با اخلاق و شریف بود که برای هر کس مثل من که تنها یک بار با او همکاری داشته هم خبر درگذشتش بسیار ناراحت‌کننده بود.

دیرباز در ادامه اظهاراتش گفت: همانطور که پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، اهالی فرهنگ هم در بخش دیگری با این ویروس مبارزه می‌کنند. به هر حال اگر انتظار داریم مردم در خانه بمانند باید برنامه‌های سرگرم‌کننده زیادی تولید شود که ماندن در خانه را لذت‌بخش کند و می‌بینم دوستان و همکاران برای خالی نماندن آنتن و پخش برنامه‌های خوب شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تب سرد» در پایان اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته من درگیر فیلمبرداری فیلمی سینمایی بودم که لوکیشن آن هم خارج از شهر بود و نتوانستم برنامه‌های تلویزیون را دنبال کنم و نمی‌توانم درباره عملکرد صداوسیما نظر بدهم اما می‌دانم برای فراهم کردن خوراک فرهنگی در این شرایط سخت تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد تا گذراندن اوقات در قرنطینه برای مردم راحت‌تر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صداوسیما کامبیز دیرباز شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سعید کمانی تهیه کننده مجموعه «خط روی خط»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنان خود درباره شکل گیری این برنامه گفت: شکل گیری این برنامه به این شکل نبود ولی برنامه به سمت یک برنامه ترکیبی و نمایشی پیش رفت از اول قرار نبود که برنامه طنز باشد و قرار بود که کار نمایشی برنامه کمتر باشد ولی باتوجه به اینکه بحث نمایش در شبکه کم بود، کار نمایشی این برنامه بیشتر شد.

کمانی درباره انتخاب موضوعات و داستان‌ها گفت: بر اساس نیازی که خومان در جامعه احساس می‌کنیم و مسئولیتی که روی دوش خود شهروندان است مثل اخلاق، مثل احترام به بزرگتر و حقوق شهروندی، که رعایت این مسایل حاکمیتی نیست و خودمون باید رعایت کنیم، به سمت این موضوعات رفتیم و تمام قسمتهای این مجموعه از این قبیل موضوعات است.

وی گفت: مجموعه «خط روی خط» در شصت قسمت تولید شده است که ۲۰ قسمت را خانم آل اقا و ۴۰ قسمت بعدی را محمدرضا خسروی کارگردانی کردند. یکی از جنبه‌های مثبت این برنامه این است که بازیگر جدید، نویسنده و کارگردان جدید داشتند که خود اینها دست اورد این برنامه است.

کمانی درباره نقش شفیعی جم هم گفت: قرار بود شفیعی جم تا آخر برنامه همراه باشد ولی به دلایلی بیماری که داشت در آن مقطع فقط در ۲۰ قسمت همکاری کردند و بسیار انرژی خوبی داشت در کار.

کمانی درباره تولید فصل های دیگر این مجموعه گفت: تولید فصل های بعدی به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد، امیدوارم که مردم این برنامه را دوست داشته باشند و درخواست مردم باعث تولید فصل های بعدی خواهد بود.

هومن رمضانی بازیگر مجموعه «خط روی خط» هم در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شخصیتی که در این مجموعه دارد گفت: شخصیت یک آدم شرور و فضول را بازی می کند. 

وی افزود: وقتی متنی به بازیگر داده می‌شود دیگر آن بازیگر خودش نیست و بسته به متن و داستان بازیگر خودش را با آن شخصیت وفق می دهد.

رمضانی درباره نحوه کار کردن گفت: یک کار گروهی انجام می دهیم و کارها با مشورت با کارگردان و بقیه بازیگر ها پیش می رود .

وی گفت: هر کاری که انجام می دهیم هم نقاط مثبت دارد هم نقاط منفی، بعد از انجام کار نگاه می کنیم و نقاط منفی کار را می بینیم و تلاش می کنیم برای قسمت های دیگر ایراد هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و همه اینها با تمرینات بیشتر میسر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا