Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «نیکیتا مندکویچ» رئیس باشگاه تحلیلی اوراسیا و کارشناس مسائل سیاسی گفت:  پایگاه کانت، در صورت نفوذ دشمن به داخل قرقیزستان باید مثل یک سپر دفاعی از منافع کشور و سایر متحدین دفاع کند اما اهمیت این پایگاه چندان جدی گرفته نمی‌شود.

در بیشکک میزگردی با موضوع «تهدیدات منطقه» از سوی باشگاه متخصصان منطقه‌ای به نام «پیکر» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مندکویچ در سخنان خود اظهار داشت: در صورت نفوذ دشمن به قرقیزستان، پایگاه نظامی کانت به سپر اصلی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: بی ثباتی با قاچاق مواد مخدر خطرات خاصی همراه دارد و بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از مسیرهای قاچاق مواد مخدر توسط شبه نظامیان گروه‌های مختلف به خاک کشورهای همسود (CIS) نفوذ و کنترل می‌کنند.

به گفته وی، پیش از این نیز سناریوهای مشابهی وجود داشته است، اما خوشبختانه نیروهای داخلی آنان را سرکوب کردند. برای مقابله موثر با تروریسم، باید ساختارهای خدمات ویژه و نظامی هماهنگ باشند.

مندکوویچ یادآور شد: در عین حال ، تهدید اصلی آسیای مرکزی، اوضاع و شرایط افغانستان است.

در این راستا، وی نظر شرکت کنندگان را به اهمیت پایگاه نظامی کانت جلب کرد و گفت: این پایگاه، در صورت نفوذ دشمن به داخل کشور  باید مثل یک سپر دفاعی از منافع سایر کشورهای متحد دفاع کند اما اهمیت این پایگاه چندان جدی گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کانت مواد مخدر قرقیزستان پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال