Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:49:32 GMT

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در آبادان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۷۴۷۸

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری دو سارق منزل و مغازه و یک نفر مالخر و کشف اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ سید محسن تقی زاده امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در یکی از مناطق آبادان موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران  پلیس آگاهی آبادان با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ قدس با انجام کار اطلاعاتی و میدانی محل اختفای دو نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر را در این رابطه شناسایی و آنها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در این رابطه اموال سرقتی کشف شده شامل یک دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه آب گرمکن گازی، یک دستگاه یخچال ماشینی، سرویس آشپزخانه، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه پمپ آب صنعتی، ۶ جفت کفش و چهار عدد چراغ زنون خودروهای خارجی و برخی اقلام خُرد کشف و ضبط شد.

تقی زاده در پایان تصریح کرد: سارقان در بازجویی های فنی مجموعا به هفت فقره سرقت(پنج فقره سرقت از منزل و دو فقره سرقت از مغازه) معترف شدند که پس از تشکیل پرونده از طریق مقام قضایی راهی زندان شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت دستگیری مقام قضایی نیروی انتظامی آبادان سارقان حرفه ایی وسایل کشف شده فقره سرقت یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود