Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری با اشاره به اهمیت تقابل غرب ستایی در برابر بومی گرایی به عنوان ابرچالش انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا کنون گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اهتمام خود را بر باز کردن زنجیر تفکر غرب گرایانه و چسبیده به قدرت و ثروت می داند.

خبرگزاری شبستان - البرز: « مهدی عسگری» در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در خانه ملت گفت: امیرالمومنین(ع) می فرمایند که مردم یا در دین با تو برادر اند و یا در آفرینش با تو برابر، همان مردمی که در جریان انتخابات و یا تشییع پیکیر اسطوره مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به صحنه آمدند و حمایت خود را از نظام اسلامی ایران نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه مردم زیر فشارهای اقتصادی و ناکارآمدی هزینه های برخی مسئولان را می پردازند و به راستی باید پرسید که سهم این مردم از معادلات زمام داری چیست؟!!! 

 

وی با اشاره به معطل ماندن بسیاری از مردم برای تسهیلات بانکی، بیمه بیکاری و بازار بورس بیان کرد: متأسفانه مردم در بزنگاه های حساس مانند ترور شهید محسن فخری زاده هرچه شبکه های داخلی را جستجو کردند کمتر نتیجه گرفتند و روایت اول را از منابع بیگانه جستجو کردند. 

 

عسگری اظهار کرد: گلایه های مردم به حق است، اما آنچه راه گشا است استیضاح مدیریت غرب گرایی است، که سقف توان جوان ایرانی را پخت آبگوشت بزپاش تلقی می کنند.

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توان ایران و ایرانی، توان سلمان و سلیمانی ها بیش از این ها است و این مهم در گام دوم انقلاب اسلامی محقق می شود.

 

وی ادامه داد: مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اهتمام خود را بر باز کردن زنجیر تفکر غرب گرایانه و چسبیده به قدرت و ثروت می داند. 

 

عسگری ادامه داد: تصویب بودجه، تدوین برنامه هفتم پیشرفت و رأی اعتماد به وزرای دولت بعد نیاز به ترازیابی الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی ایرانی دارد؛ تقابل غرب ستایی در برابر بومی گرایی از ابتدا انقلاب ابرچالش انقلاب اسلامی بوده است، اما اینکه منازعه تئوریک طی شده و از یک تجربه زیست شده سخن می گوییم کافی است این دو قطب را با هم مقایسه کنیم؛ تجربه مکتب شهید حاج قاسم، امثال شهید فخری زاده و ... با ژنرال های تکنوکرات و غرب گرایان. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صدا و سیما می توان با فراهم آوردن شرایط مناظره بستر گفت و گوهای فکر را فراهم کند تا به دور از سیاست زدگی دوگانه هایی که تبدیل به چالش برای مردم شده است در حضور افکار عمومی به بحث عالمانه گذارد.

 

عسگری خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که امروز مردم را گرفتار کرده است، تبعیض و فساد و چپاول بیت المال است؛ قوه قضائیه در این خصوص اهتمام قابل تقدیری را صرف مبارزه با مفسدان می کند ولی مبارزه با مفسد کافی نیست بلکه باید سیستم مبارزه با فساد طراحی شود و راهکار آن شفاف سازی فرآیندها و ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات است.

 

دانش آموزان در فضای مجازی که سرشار از ویروس و آلودگی است رها شده اند

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکالمه اروتیک یک نوجوان ۱۴ ساله در فضای مجازی که ذهن افکار عمومی را درگیر کرده است، بیان کرد: مشکل اگر کتمان شود درمان نمی شود، امروز بحث بر سر یک نسل است که بی پناه در فضای مجازی رها شده است، بحث بر سر وظیفه حاکمیتی است.

 

عسگری خاطرنشان کرد: امروز میلیون ها دانش آموز که همراه آوردن گوشی همراه در مدرسه ممنوع بود به بهانه حفظ سلامتی شان در مقابل ویروس کرونا در فضای مجازی که مملو از ویروس و آلودگی است رها شده اند، این سوال مطرح می شود که سرزمین ذهن و قلب دانش آموزان نیاز به پروتکل و قوانین معین ندارد؟ 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی عسگری مجلس تراز انقلاب اسلامی البرز در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی فضای مجازی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسنی آهنگر در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان گفت: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، گفت: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به ۴ کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و گفت: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرئت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر افزود: در نتیجه این عملیات جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی آهنگر اضافه کرد: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 6092331

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است