Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی یوونتوس در واکنش به حکم برگزاری بازی یووه و ناپولی، طعنه ریزی به ناپلی ها زد و گفت تیم های دیگری بودند که با وجود داشتن کرونایی های بیشتر، در خانه حریف بازی کردند و انصاف خود را نشان دادند.
به گزاش آریا، یوونتوس در نمایشی دور از انتظار، با نتیجه 3-0 مقابل فیورنتینا شکست خورد تا ضمن پیچیده شدن اوضاعش در جدول، سنگین ترین شکست تاریخش در استادیوم آلیانز در مسابقات سری آ رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای ایتالیا، آندره آ پیرلو، سرمربی یووه پس از بازی به صحبت پرداخت:
یوونتوس تنبل و بدون تمرکز بود
این نتیجه نباید عجیب باشد. ما با نگرشی غلط بازی را شروع کردیم و اگر نگرش و ذهنیت غلطی داشته باشید، در نهایت در چنین وضعیت بدی قرار می گیرید. ممکن است در بازی قبل از کریسمس به تعطیلات فکر کنیم اما ما در بازی امشب کاملا تنبل و بدون تمرکز ظاهر شدیم، طبیعتا در چنین شرایطی شکست خوردن نیز اجتناب ناپذیر است.  
برای تیم هایی ناراحتم که با وجود داشتن کرونایی های زیاد بازهم بازی کردند
رویارویی با ناپولی؟ مشکلی با بازی در این دیدار نداریم. بیشتر به خاطر تیم های دیگری ناراحتم که با وجود داشتن مبتلایان بیشتری به ویروس کرونا، بازهم به خانه تیم حریف رفتند و با بازی کردن حتی در شرایط سخت، انصاف خود را به بهترین نحو نشان دادند. در خصوص درست یا غلط بودن حکم نظری ندارم اما این شرایط برای سایر تیم هایی که در شرایط سخت تر حاضر به بازی شدند، ناعادلانه به نظر می رسد.  

با ده نفره شدن در دقیقه 10، نمی توان درباره تاکتیک و عملکرد فنی حرف زد
تصاویر کاملا واضح هستند. اخراج کوادرادو کاملا مشخص بود. می توانست صحنه هایی هم به نفع ما اعلام شود اما نیازی نمی بینم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم. ضمن این که همه می توانند فیلم صحنه های مشکوک را ببینند. تاکتیک ها؟ واقعا نمی توانیم پس از ده نفره شدن در دقیقه 10 بازی، در خصوص عملکرد فنی یا تاکتیک ها صحبت کنیم. برای ماندن در بازی کارهای لازم را انجام دادیم و اگر یک پنالتی به نفع ما گرفته می شد شرایط تغییر می کرد. مربی دستوراتش را می دهد و تیم هم به زمین می رود. ممکن است گاهی اوقات همه چیز صد درصد پیش نرود. ما در ابتدای بازی گل خوردیم و اخراجی دادیم و سپس سعی کردیم نگرش مان را عوض کنیم.  

میلان و اینتر بهتر از ما کار کرده اند و مدعی هستند
حالا چند روزی به استراحت و تجدید قوا می پردازیم. سپس باید به دنبال برطرف کردن خطاهایمان باشیم. هنوز هم حس می کنیم تیم قدرتمندی هستیم اما اگر میلان و اینتر بالاتر از ما هستند، یعنی آن ها تا الان بهتر از ما کار کرده اند. نباید انکار کنیم که حالا این دو تیم مدعی قهرمانی سری آ هستند. اشتباهات بونوچی؟ این چیزها برای هر بازیکنی رخ می دهد. بونوچی روز بدی داشت اما او کاپیتان ماست و اعتماد زیادی به او داریم. مصدومیت دلیخت؟ به نظر می رسد که مصدومیت او، خستگی عضلانی است که پس از انجام بازی های متعدد، این مشکل طبیعی است اما فردا باید ببینیم نتیجه آزمایش ها به چه صورت است.  






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیرلو فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!