Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آخرین روز از بازی های گروه دوم مسابقات دسته یک هندبال مردان باشگاه های کشور که میزبانی آن را اصفهان برعهده داشت ، تیم مرودشت علی رغم پیروزی ۳۹-۳۰ مقابل قزوین از صعود به مرحله بعد بازماند.

از این گروه تیم های پارس فولاد سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان ب جواز حضور در دور دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات روز پنجم گروه نخست به میزبانی جهرم استان فارس شهرداری جهرم و هیات هندبال کرمانشاه با شکست حریفان راهی مرحله دوم این رقابت ها شدند.

بازی های گروه سوم هم در لارستان برگزار شد و با توجه به حاشیه های این گروه ، تنها صعود تیم رعد پدافند به دور نهایی قطعی شده و قرار است کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص تیم دوم صعود کننده پس از ارزیابی ها از اتفاقات و حواشیح صورت گرفته ، نظر قطعی را اعلام کند.

با قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته یک هندبال مردان ایران تیم های شهرداری جهرم ، فولاد سپاهان اصفهان ب ، رعد پدافند اصفهان و فراز بام خاییز دهدشت ب در گروه دوم قرار گرفتند و تیم های کرمانشاه ، پارس فولاد سبزوار ، تیم دوم گروه ج مرحله نخست و قنات زارچ در گروه نخست قرار دارند.

مرحله دوم این رقابت ها در نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته یک هندبال مردان تیم مرودشت باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد