Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ جلالی روز دوشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بستان آباد، اظهار کرد: همزمان با آغاز بحران کرونا و افزایش متوفیان ناشی از آن، در اسرع وقت سالن تطهیر متوفیان بحران در وادی رحمت تبریز احداث و تجهیزات لازم برای تغسیل و کفن و دفن آنها تامین شد. 

وی با اشاره به اینکه از همان روزهای اول امکانات لازم در این سازمان فراهم شد، افزود: علاوه بر احداث سالن تطهیر و سرخانه‌ مجزا برای متوفیان کرونایی، تامین لباس‌های ویژه، ماسک و مواد ضدعفونی برای غسالان، همکاران تدفین و تمام پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در اولویت کاری مدیریت این سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلالی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این مجموعه باعث سربلندی تبریز و تامین آرامش روانی شهروندان شده است، افزود: با توجه به محدودیت امکانات در شهرهای دیگر، تغسیل و تکفین اموات کرونایی شهرستان‌های همجوار نیز توسط پرسنل سازمان آرامستان‌های تبریز انجام شده و از طریق خودروهای پلمب شده به شهرهای مقصد منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای همجوار به دلیل محدودیت امکانات و خطر شیوع کرونا، امکان تغسیل و تکفین متوفیان این ویروس وجود ندارد، گفت: ارائه خدمات پرسنل آرامستان شهرداری تبریز به اموات کرونایی سایر شهرهای استان، ‌در راستای حفظ حرمت اموات مسلمین و رعایت مسایل بهداشتی و شرعی است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز ویروس کرونا آذربایجان شرقی تبریز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود