Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید روز سه‌شنبه پس از آنکه "دبورا برکس"، هماهنگ‌کننده کارگروه کرونا برنامه خود برای بازنشستگی را اعلام کرد، برای او آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، "کایلی مک‌انانی"، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید روز سه‌شنبه توییت کرد: رئیس جمهور دونالد ترامپ، احترام ویژه‌ای به دکتر برکس می‌گذارد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکس در ماه مارس برای فعالیت به عنوان هماهنگ‌کننده کارگروه کرونا انتخاب شد و اغلب در کنار دیگر مقامات سلامت، در جلسات توجیهی منظم- پیش از اینکه در ماه مه به طور گسترده متوقف شوند- حضور داشت.

برکس روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با Newsy گفت برای مدتی به دولت جو بایدن کمک می‌کند، اما می‌خواهد بازنشسته شود.

وی گفت تجربه‌اش در کارگروه کرونای کاخ سفید بسیار پرمشغله بوده و افزود از اینکه خانواده‌اش را هم به نوعی درگیر کرده، پشیمان است.

آسوشیتدپرس گزارش داد برکس طی تعطیلات روز شکرگزاری با اعضای خانواده‌اش به دلاور سفر کرده، در حالی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه به عدم انجام این کار کرده بود. برکس گفت برای آماده‌سازی یک ملک و فروش آن سفر کرده بود.

بایدن در این باره که آیا می‌خواهد برکس نقشی در تیم کرونای او داشته باشد یا خیر، صحبتی نکرده است. وی از آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی ایالات متحده خواسته است به عنوان مشاور پزشکی ارشد فعالیت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد

لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، گفت: ۲۰۰ روز پس از آغاز جنگ پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به پایگاه «زیکیم» پرتاب شد، این یک روز واقعی نبرد در شمال با حملات مداوم و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در «عکا» و «کریات شمونه» بود و این درحالی است که همچنان ۱۳۳ ربوده شده (اسرای صهیونیست) هنوز در دست حماس هستند.

وی با اشاره به آغاز عید یهودیان موسوم به «پسح» در این شرایط، افزود: این عید آزادی نیست، این هرج و مرج است و زمان آن فرا رسیده است که رهبران (رژیم) اسرائیل مسئولیت را بر عهده بگیرند و به خانه خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد