Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:33:37 GMT

رکورد تاریخی برای مسی؛ پله جایش را به لیونل داد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۸۱۵۱

رکورد تاریخی برای مسی؛ پله جایش را به لیونل داد

لیونل مسی در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید ششصد و چهل و چهارمین گل خود با پیراهن بارسا را به ثمر رساند تا از رکورد گلزنی پله اسطوره برزیلی عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب به خانه وایادولید رفت و موفق شد حریفش را با گلهای کلمنت لانگله، مارتین بریث‌ویت و لیونل مسی با نتیجه 3-0 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گل مسی برای بارسا به رویدادی تاریخی تبدیل شد چرا که ابرستاره آرژانتینی با این گل موفق شد از رکورد پله اسطوره برزیلی فوتبال عبور کرده و رکورد بیشترین تعداد گل با پیراهن یک باشگاه را به خود اختصاص دهد.

 

 

پله در دوران فوتبال خود با پیراهن سانتوس برزیل برای این تیم 643 گل زده بود و رکورد تاریخی بیشترین گلزنی با پیراهن یک باشگاه را در اختیار داشت. اما مسی در بازی قبلی بارسا مقابل والنسیا با گلی که زد خود را به رکورد پله رساند و دیشب با گلی که در دقیقه 65 وارد دروازه وایادولید کرد از رکورد پله عبور کرد تا این رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.

 

درحالیکه بارسا با نتیجه 2-0 از وایادولید پیش افتاده بود در دقیقه 65 مسابقه پدری ستاره جوان بارسا با یک پاس پشت پای زیبا مسی را پشت مدافعین حریف صاحب توپ کرد تا ابرستاره 33ساله با عبور دادن توپ از جوردی ماسیپ سومین گل بازی و ششصد و چهل و چهارمین گل خود برای بلوگرانا را به ثمر برساند.

 

توییت باشگاه بارسلونا به مناسبت رکوردشکنی لیونل مسی

 

مسی در پایان بازی نسبت به این رکوردشکنی در اینستاگرام واکنش نشان داد و در یک پست از همه کسانی که به او کمک کردند تا بتواند از رکورد پله عبور کند تشکر کرد.

 

پست اینستاگرامی مسی بعد از عبور از رکورد تاریخی پله

 

مسی در اینستاگرام خود نوشت:" وقتی فوتبال را شروع کرده بودم هرگز فکرش را هم نمی کردم که بتوانم رکورد بشکنم، به خصوص رکوردی که امروز به آن رسیدم، رکوردی که در اختیار پله بود".

 

ابرستاره آرژانتینی در ادامه این پست اینستاگرامی نوشت:" می خواهم از همه کسانی که در این سالها به من کمک کردند تشکر کنم. از هم تیمی ها، خانواده، دوستان و همه کسانی که هر روز من را حمایت کردند".

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین هواداران رئال مادرید به لیونل مسی در آستانه جدال با بایرن مونیخ؛ حرام‌زاده!

هواداران لوس‌بلانکوس علیه فوق ستاره آرژانتینی سابق بلوگرانا شعارهایی جنجالی سر دادند.

طرفداری | هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش مارکا، کم‌تر از 150 دقیقه دیگر تا آغاز دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم در ورزشگاه آلیانتس آرنا به تساوی رضایت دادند و نبرد آن‌ها در سانتیاگو برنابئو تکلیف دومین تیم صعودکننده به فینال ومبلی را مشخص خواهد کرد.

در آستانه جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ، جو پرشوری بر اطراف استادیوم سانتیاگو حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف مادرید در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری توهین‌آمیز علیه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا سر دادند.

شعارهای هواداران رئال مادرید خطاب به لیونل مسی:

لئو مسی حرام‌زاده!

ویدیوی ماجرا   

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • رئالی‌ها با بایرن بازی دارند، مسی را فحش می‌دهند!‏
  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • توهین هواداران رئال مادرید به لیونل مسی در آستانه جدال با بایرن مونیخ؛ حرام‌زاده!
  • ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!